Dat is ook zo, en gelukkig maar dat het bij iedereen anders is! Voorlopig weet ik nu gewoon helemaal niet waar ik aan toe ben. Ik had niet eens een vermoeden dat ik zwanger was en toch zit er wat!
Hoi Eliza, Had je al gedacht aan een andere gynaecoloog? Sinds ik me erin verdiep, zie ik dat er onderling grote verschillen zijn. Die onzekerheid is 't ergste. Ook ik en m'n man moesten bij de laatste echo die we hadden zelf aanwijzen waar het vruchtje zat. Best een beetje belachelijk was dat. Hij dacht dat het een stolsel bloed (?) was. Toen hij de vorige echo's erbij haalde en het vruchtje op deze plek zag ging hij beter kijken. Hadden we zelf niet opgelet, dan hadden we nu gedacht er vanaf te wezen. Ik hoop heel erg voor je dat het een prille zwangerschap is, maar dan moet er toch HCG in je bloed te vinden zijn? groetjes, Jetje
Ik heb net een nieuwe gynaecoloog. Ik ging eigenlijk alleen omdat ik het (ja ja ongeduldig) te lang vond duren voordat ik weer zwanger was. Toen ik na de miskraam op controle kwam was er, op was weefsel na, niets te zien. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het niet helemaal weg was. Daarom ging ik naar een andere. Die denkt/dacht aan een nieuwe zwangerschap...erg verwarrend..
Nou inderdaad. Ik ga je in de gaten houden hoor. Hoop voor je dat je zwanger bent of in ieder geval snel wordt. Zelf wacht ik nu een cyclus af, even alles weer resetten. Geestelijk ook. Waren 3 vreselijke weken.
Ik laat het je weten...het blijft een moeilijke tijd. Als je snel weer zwanger bent en dat gaat goed dan is het snel "vergeten". Maargoed...geduld moet je dan hebben he? hoe moeilijk het ook is!