cytotec, hoelang tot je wat merkte?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elletje, 29 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Elletje hoe is het afgelopen na de tweede dosis, was het nu bij de controle wel goed?
     
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    De tweede dosis heeft helaas weinig gedaan. Maar afgelopen donderdag kwam de vrucht spontaan los. Vrijdag echo gehad en toen was ik nog niet schoon dus curettage ingepland voor de 24ste. Maar ik kreeg vandaag opeens enorme kramp dus ben snel naar boven gerend om te gaan douchen. Helpt altijd goed tegen de pijn en toen onder douche weer heel veel bloedverlies en denk het restant. Dus ziekenhuis gebeld en mag morgen eind van de middag voor een extra echo kijken of ik nu wel schoon ben en of de curettage geannuleerd kan worden. Dus is nog even spannend. De kramp is er nu nog steeds, maar lijkt wel weer af te nemen.

    Ik zie dat jij eindelijk zwanger bent. Wat ongelooflijk fijn, na zo'n lange weg. Gefeliciteerd.
     
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ga duimen dat het morgen een positieve echo is en de curretage niet nodig blijkt! Een warme douche bij die krampen is af en toe echt even een verademing he. Hoe ben je er zelf onder?


    Ja tegen de verwachtingen in, icsi afgebroken escape-iui met slechts 0,1 miljoen zaadjes. woensdag echo en begin het nu wel spannend te vinden (zo bang om weer niks op het echo beeld te zien of het alsnog niet goed is) overigens geen duidelijke aanleiding en reden nu is echt de herinnering aan eerdere keren.
     
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb pas eind vd middag echo, maar ik houd je op de hoogte. O die douche was heerlijk ben ook blijven staan tot het bloedverlies weer afnam. Ik ben er zelf inmiddels erg nuchter onder. Ik ben altijd erg rationeel geweest, en heb afgelopen donderdag ook zeker wel de tranen gehad. Maar inmiddels ben ik echt op het punt van laat het maar schoon zijn dan kan er een streep onder en kunnen we verder met het leven en plannen maken.
     
  5. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Och Elletje, wat een weg heb je te gaan!
    Ik mag vanmiddag voor de check of het bij mij nu klaar is...laten we samen voor een goede echo gaan! Succes straks!
     
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik heb een extra check vanmiddag, omdat ik zeker wil weten of de curettage wel nodig is. Zeker nadat ik gisteren weer met enorme kramp op de bank heb gelegen en weer een vloedgolf aan bloed en stolsels ben verloren. Assistente was het helemaal met me eens dat ik daarom heb gevraagd.
     
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    @Maev vandaag in ziekenhuis geweest. Ben nog steeds niet schoon. Ze hebben wel voor de zekerheid bloedgeprikt voor hb waarde. Maar die was verbazingwekkend goed. Dus moet nu doorsukkelen tot 24 april. Heb wel geeist dat ze voor de curettage nog een echo maken om te kijken of het echt nodig is. Dat is genoteerd en werd begrepen.
     
  8. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Damn had zo gehoopt dat een curretage je bespaart had mogen blijven. Waarom moet je eigenlijk nog tot de 24e wachten daarop? Heeft dat een reden?
     
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ben geen spoed geval. Dus wordt gewoon in de okplanning opgenomen. Ben op de eerste plek gezet die er was. Morgen wel al naar anesthesist en dagbehandeling. Als er dan eerder plek is bellen ze me. Bij spoed kan het sowieso eerder. (Als hb te laag was geweest had ik morgen al curettage gekregen)
     
  10. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ah ok, hier was de curretage gelijktijdig met de operatie voor de bbz en dus spoed. Wist niet dat het anders gewoon op ok werd ingepland, ging ervanuit dat het in feite altijd spoed was.
     

Deel Deze Pagina