Ik heb 2 keer cyotec gebruikt. Na 2e keer bleek bij de controle op 6 maart dat ik nog een klein beetje restweefsel heb. Het beste was om menstruatie af te wachten, dan zal het weefsel wel weggaan. Dus ik wacht nog steeds op mijn 1e menstruatie. Ik zit nu op dag 38 na 1e keer cyotec. Af en toe heb ik wat drupjes bloed in mijn onderbroek. Gister was meer dus ik dacht dat mijn menstruatie zou doorzetten. Maar vandaag weer niks. Ik word er zo langzamerhand een beetje gek van. Hebben meermensen dit gehad met druppels bloedverlies na cyotec?
Bij mij was het bloedverlies pas na 2 menstruaties over. Ik kreeg wel na 5 weken al een menstruatie en daarna na 6 weken weer. Na 1 menstruatie was het restweefsel wel weg zagen we op de echo, toch bleef ik zo nu en dan bloed verliezen.
het vervelende vind ik dat mijn menstruatie niet doorzet. Alleen gister weer wat bruin bloed. Maar dat is geen menstruatie. Ik vind het nu wel erg lang duren. 20 feb voor het eerst cytotec gebruikt. Ik zou willen dat er een normale menstruatie komt. Bij jou dus na 5 en 6 weken. Hopelijk word het bij mij 6 weken dan. 5 weken ben ik al voorbij.