Vorige week voor het eerst positief getest en ja hoor zwanger, helemaal blij. Alleen ik had er geen goed gevoel bij. Bleef er onzeker over en had gewoon geen goed gevoel, mijn testen werden ook niet beter bleef maar half streepje, voelde me wel vreselijk zwanger. overgeven misselijkheid, hoge temp. alles erop en eraan. Helaas afgelopen nacht heeft het doorgezet en wat rest is niets meer behalve nu veel bloedverlies en veel krampen. lief kleine sterretje blijf je bij je opa in de buurt, hij zal op je letten. Het was zo welkom.
Hoi Marilouise, Wat vreselijk voor je! Ik herken je verhaal. Heb vorige week ook positief getest en was helemaal blij, maar mijn gevoel was er niet goed bij. Mijn testen werden ook maar niet donkerder en hoewel de verloskundige hier op het forum had gezegd dat dit niet perse hoeft, bleek dit toch een teken te zijn geweest dat het niet goed zat. Gisterochtend ben ik helaas het vruchtzakje verloren... Emotioneel gezien doet het erg veel pijn, ondanks dat het nog maar zo pril was...Het hakt er behoorlijk in... Ik weet wat je nu doormaakt en wil je heel erg veel sterkte wensen!! Liefs Niqi
sterkte allebei! ook al is het nog zo klein, en was je nog maar kort zwanger, het is toch iets wat je moet verwerken.... ik zelf heb een MA gehad na bijna 11 wkn. heel raar, maar had ook gelijk toen ik de test gedaan had het gevoel dat t niet goed zat. mn testen werden wel donkerder. deed ook steeds een test terwijl ik dat bij mn vorige zwangerschappen niet deed.... toch had ik steeds het gevoel dat ik niet blij mocht zijn.... heel bijzonder eigenlijk dat je gevoel gewoon juist is... ik hoop voor jullie beiden snel een goede zwangerschap! xxx
Sterkte! En ik herken je gevoel... Ik had bij mijn 2 vorige miskramen ook het gevoel, dat het fout zou gaan en daar had ik ook gelijk in!
Marilouise sterkte! Uiteraard ook voor alle anderen die in een soortgelijke situatie zitten. Heb zelf een MA gehad eind september (met pillen opgewekt). Had ook geen goed gevoel over de zwangerschap en had ook veel zwangerschapsklachten. Ik wens dat we allemaal snel zwanger zijn en dat alles helemaal goed zal verlopen!