Hoi Iris Dankjewel Ik heb weer cytotec meegehad. Geen mifegyne want dat is volgens hem alleen als het progesteron nog hoog is, en dat zal waarschijnlijk bij mij niet het geval zijn. (Geen bloedtest oid gehad) Sinds een uurtje spontaan krampjes.. dat dus even vandaag afwachten.. en dan evt morgen alsnog de pillen innemen. Hoe is t met jou?
Jeetje! Weer pillen! Hopelijk hiermee meer resultaat meid! Hier wel wat bloedverlies, maar heel wisselend. Naar mijn mening 's avonds meer dan overdag. Ik ga vrijdag weer naar het ziekenhuis. Ik denk dat ik toch ga kiezen voor een curettage. We gaan over ruim 3,5 week op vakantie, dus dan wil ik weer lekker fit zijn en lekker genieten! Ik duim voor je! Veel liefs
Lieve maanvlinder, Maandag een curettage. Ene kant fijn dat ik zo vlot terecht kan, andere kant ben ik heel verdrietig dat er maandag definitief een einde aan komt. Heftig hoor. Ik huil al weer sinds ik het ziekenhuis uit ben gelopen. Hoe gaat het met jou? Liefs
Jeetje.. Ik begrijp je gevoel heel goed.. maar 1 ding dan kun je hopelijk wel verder.. hoe laat moet je? Was ook nog geen veranderend beeld te zien? Leef met je mee meis.. Ja hier nog hetzelfde. Morgen volgende 4 pillen.. die ga ik vaginaal inbrengen. Misschien dat dat nog uitmaakt.. we gaan t zien.. Sterkte en als je je ei kwijt wilt.. hier is the place to be! Xx
Ik moet me om 12.00 uur melden, dus hopelijk rond 14.00 uur de ingreep. Er was helemaal niets veranderd ten opzichte van voor het gebruik van de pillen. Dus had eigenlijk nu geen andere keus. Hopelijk heeft het bij jou wek resultaat! Ik denk aan je! En dat wij over een heeeel aantal maanden ook samen in een onderwerp mogen kletsen over onze zwangerschaps kwaaltjes! 😀
Haay dames, Ik heb gister uiteindelijk voor cytotec gekozen. Had vanmorgen om 8 uur oraal de eerste pil ingenomen en 16.00 uur 4 cytotec vaginaal ingebracht. Ik heb krampen en de bloedverlies is ook begonnen. Hoop dat het goed doorzet zodat het goed schoon is van binnen. Ik wens iedereen veel sterkte en kracht en hoop dat wij allen binnenkort verblijd worden met een goede zwangerschap en een gezonde baby of baby's ter wereld brengen! Veel liefs
Pff.. zal sowieso aan je denken maandag.. en inderdaad.. dat we allemaal, ook jij Fessia, snel en vooral gezond zwanger mogen zijn! Al moet ik weken boven de wc hangen.. alles helemaal best.. als het maar gezond is en goed gaat! Fessia.. jeetje.. dus bij jou maakte het wel degelijk verschil.. oraal of vaginaal.. hoop ook dat het doorzet voor je! Xx sterkte meiden
Oh lees nu dat je eerst een ander medicijn hebt genomen.. hoe ver ben jij dan? Mijn gyn zei dat dat niet meer kon.. sterker nog het was niet eens gebruikelijk bij een MA.
Ik had eerst mifegyn 200 Mg en daarna 4 keer cytotec. Is het bij jullie anders gegaan? Vind het ook apart dat de ene dokter zegt oraal innemen andere weer vaginaal, maar mijn gynaecoloog wees erop het zo in te nemen. Bij moet het denk ik rond de 4 à 5 weken mis zijn gegaan. Er was alleen een embryo te zien en 2 dooierzakjes. Ook was op de echo van gister te zien dat mijn lichaam al bezig was met schoonmaken. Ze zag stolsel en het was niet meer mooi rond. Misschien dat het daarom ook sneller gaat. En denk ook hoe langer zwanger je bent des de moeilijker het kan gaan, zoiets vertelde zo ook gister Sterkte dames
Hoe ver zou je nu geweest moeten zijn dan? Bij mij heel anders idd. Ik neem morgen mijn 6e dosis cytotec in. met 7 weken was er alleen vruchtzak en dooierzak. Met 8 weken een vruchtje van 6 weken. En met 9 weken was het eel iets gegroeid maar niet genoeg en de weken erna veranderde er niets. Dus nooit verder gekomen dan dat. Nu had ik 16 weken en 1 dag geweest. En na 5 x 4 pillen cytotec oraal nog niets gebeurd. Heb trouwens wel met 9 weken een spontane bloeding gehad van bijna 2 weken maar alles zit er nog. Morgen dus maar vaginaal proberen. Sterkte jij ook
Jeetje zeg wat duurt het lang bij jou dan, hoop snel dat het voorbij is voor je. Is dit de laatste keer denk je cytotec te gebruiken mocht het ook niet lukken morgen, al hoop ik van wel! Ik ben trouwens net 2 cytotec pillen verloren met het bloed mee. Gebeurd dit vaker? Ik had ze 16.00 uur ingebracht dat die zijn wel gesmolten maar niet dus. Ik zou nu op de 7 weken en 4 dagen zitten.
Oke meestal wachten ze tot minimaal 8 weken.. bij mij wist de gyn het pas met 100% zekerheid te zeggen met 8 weken. Al wist ik zelf pas echt zeker dat het mis was met 11 weken maar okee.. Ik wil liever geen curettage.. dus zolang ik het mag proberen op deze manier blijf ik het proberen. Ja gebeurd idd vaker.. omdat het niet allemaal even snel oplost. Geloof niet dat dat heel erg is. Dankjewel ik hoop ook voor jou dat het snel gaat.
Je zegt ook dat ze een embryo zagen.. hoe groot was die dan? Meestal zien ze nog erg weinig als t met 4 a 5 weken is misgegaan. Bij de meeste zien ze pas met 6,5 week hartactiviteit en is het vruchtje zo rond de 4 a 5 mm.
Het volledige korte versie ik heb afgelopen 3 weken elke week een echo gehad. De eerste keer hadden ze de omvang opgemeten en had het de grote van 6 weken zwangerschap. En zag je een kleine embryo en kleine dooierzak. Na mijn berekening was ik 4 weken toen Week daarna was de dooierzak groter had ze het vruchtje op gemeten was 2,5 mm en waren er ineens 2 dooierzakjes te zien. Stond toen op 5 weken maar ze zei toen ook al dat het een miskraam was. Later werd ik terug gebeld met, kom maar terug misschien dat het een vroege tweeling zwangerschap is. ( 5 weken) 3e echo was erg rommelig en onduidelijk en zeker geen vruchtje en ook geen hartactiviteit. Ze zei toen ook, ik zie geen vruchtje nu en kan best zijn dat ik vorige week wat anders heb opgemeten. ( 6 weken) Doorverwezen naar het ziekenhuis, daar zag de gyn. Gister dus geen goede zwangerschap. Een kleine rondje wat het embryo moest zijn en twee dooierzakjes. Ook had het nog steeds de grootte van 6 weken. Was dus niks gegroeid afgelopen weken. ( 7 weken) Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd