Pfff meiden lees over en weer jullie verhaal! Mijn keuze is gemaakt als het dinsdag niet afgenomen is kies ik voor curettage. Gynaecoloog adviseerde dit ook omdat natuurlijk afwachten en cyotec nog al een lang traject kon gaan worden. Sterkte Meiden!
Hoe gaat het met jou maanvlinder? Je was vanmorgen weer begonnen met cytotec toch? Bij mij is het wel begonnen maar weinig bloed. Moet zo weer cytotec halen bij de spoedpoli. Ik heb verteld dat ik in totaal 3 pillen ben verloren met de bloed mee, nu zei ze je mag het dit keer rectaal inbrengen.. Heb dit nog nooit gehoord, 1 van jullie misschien wel? @mamavanle sterkte dinsdag mocht het nog niet afgenomen zijn Liefs
Hoi Fessia Nee echt nog nooit van gehoord.. vraag het zo voor de zekerheid nog eens.. heb veel varianten gehoord maar nooit rectaal.. Wat vervelend dat het nog niet helemaal door wil zetten.. Ik heb ze een uurtje geleden weer ingenomen.. durfde het vaginaal niet zo goed.. om dezelfde reden als jij nu.. dat je ze verliest. Mamavanle.. heel veel sterkte jij ook.. en Fessia ook natuurlijk.. we houden elkaar op se hoogte hier.. Iris, hoe gaat het met jou? Xx
Jullie ook heel veel sterkte meiden wat een vreselijk proces wat jullie thuis doormaken met de cyotec. Ik heb die tabletten gehad toen mijn zoontje was overleden bij 20 weken zwangerschap en bij mij duurde het lang en was een Hoge dosering nodig om de bevalling op gang te brengen (was wel in Het ziekenhuis) ik zie dat nu niet meer zitten. Brengt ook te veel herinneringen naar boven
Mamavanle.. jeetje wat verschrikkelijk. Begrijp heel goed dat je dat nu niet wilt.. Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.. sterkte in ieder geval.. hoe gaat het nu?
@ mamavanle wat vreselijk vind dit al moeilijk een embryo te verliezen laat staan een baby van 20 weken.. Wens je heel veel sterkte en kracht toe! X @maanvlinder heb je het uiteindelijk wel vaginaal ingebracht? Hoe gaat het bij jou? Ik heb krampen, bloed verlies maar nog steeds niet echt veel of dat m'n maandverband vol zit ofso, helemaal niet. Hoop zo dat het snel voorbij is
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Allemaal heel moeilijk mijn zoontje is afgelopen november overleden dus ook nog niet zo lang geleden en helaas word dit ook al mijn tweede miskraam. Gelukkig wel 1 gezond kindje. Het verliezen van embryo is ook super moeilijk! Ik vind het nu ook moeilijk hoor! Je verliest nu ook een kindje alleen nog een klein kindje! Ik vind her knap dat jullie zo lang volhouden met die tabletten! Ik vind het ook zo erg voor jullie. Dan is het kindje er niet meer en duurt het ook nog eens lang voordat het afkomt. Ik zou het niet kunnen. Ik ben ook mega bang voor bloedverlies....ik wil die confrontatie niet. Hoe doen jullie het met werken? Ik heb me vanaf Afgelopen donderdag ziekgemeld (na de slechte echo) en word volgende week gecuretteerd, de week erna wil ik weer gaan werken. Ik hoor ook van meiden dat ze de miskraam afwachten en gewoon aan het werk blijven...ik zou het niet kunnen
Aah jeetje ook nog zo kort geleden Mijn 2 dochtertjes houden mij ook echt sterk. Mijn hart gaat ook echt uit naar vrouwen met een miskraam en die nog geen kinderen hebben. Het verlies blijft natuurlijk groot al heb je 10 kinderen rond rennen maar toch ben ik altijd dankbaar dat ik er al 2 heb. Gisteravond ben ik grote stolsel verloren grote als m'n handpalm daarna plons in de wc en veel krampen. Ga vanmiddag weer 2 inbrengen dit overlegd met het zh. Om zeker te zijn dat alles eruit is. Liefs fessia
Hey meiden Ik heb ze alsnog geslikt omdat ik er eigenlijk een beetje angstig voor was. Dinsdag weer gyn en dan even vragen of ik dat gewoon kan en mag doen. Of evt hogere dosis. Mamavanle; jeetje zo kort geleden.. wat een verschrikking. Ik snap ook heel goed dat je het nu zo moeilijk vind. Sterkte.. Fessia, jeetje.. hoe gaat het nu? Heb je nog die 2 extra tabletten ingebracht? Ik heb nog geen kinderen.. Iris geloof ik ook niet. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat dat heel veel uitmaakt. Het doet hoe dan ook pijn en het is hoe dan ook gewenst. Bij mij is er trouwens weinig gebeurd. Vind het nu wel echt tijd worden. Sterkte powervrouwen! Want dat zijn jullie xx
Ik ben na het slechte nieuws naar huis gegaan, 2 april. Sindsdien niet aan het werk. Morgen krijg ik een curettage. Blijf volgende week nog thuis. Daarna het werk weer oppakken. Heftig, je verhaal. Ik wens je veel sterkte! Liefs, x
Sorry voor mijn late reactie. Gaat hier goed hoor. Dit weekend lekker met m'n vriend genoten van ons weekend. Morgen curettage, emotionele dag denk ik. Maar ergens ook goed dat het afgesloten wordt, dan kunnen we verder. En weer lekker werken, alles weer oppakken. Lijkt me toch ook wel weer fijn. Wat een ellende allemaal meiden! Maar we komen hier sterker uit. Liefs
@ irisN ik wens jou en je partner veel sterkte toe morgen. Hoop dat jullie snel weer in verwachting zijn, en een goede zwangerschap hebben. @maandvlinder ik heb daarna toch nog 2 ingebracht en moet zeggen dat het dit keer beter ging. Verloor de pillen niet omdat ik goed bleef liggen en ff m'n lichaam z'n werk liet doen. Ik kan namelijk niet goed stil zitten of liggen, heb 2 kleintjes rond rennen en zelf hou ik er ook niet van. Maar het is toch wel van belang merkte ik. Misschien dat je het toch kan proberen en echt ff blijft liggen. Want verlies je wel bloed of is het helemaal rustig bij jou? Ik heb morgen weer controle echo. Verlies alleen nog bloed geen stolsels meer na die ene dag. Dus hoop dat het goed is. Ik denk aan jullie dames Liefs
Iris, heel veel sterkte vandaag! Denk aan je.. xx Fessia, geen bloed wel tussendoor soms wat pijntjes. Meer richting mn eierstokken. Morgen ga ik t met de gyn overleggen . Succes morgen Fessia
Dankjewel! Om 12.00 melden in het ziekenhuis. Nu nog wachtende tot ik naar de operatiekamer toe mag.. Lange slopende dag hoor! Liefs x
Home sweet Home! Op zich goed gegaan. Veel weefsel weg gehaald, niet vreemd dat de cytotec niet het gewenste resultaat had. Vruchtje is opgestuurd naar de patholoog, voor onderzoek. Helaas wel wat bloed verloren en een hechting, de tang had een gaatje gemaakt in de baarmoedermond. Emotioneel valt het me mee. We kunnen nu weer wat vooruit kijken. Het is goed zo, ook al hadden we het graag anders gezien. Volgens de arts geen enkele reden om ronde te wachten met opnieuw zwanger proberen te worden, maar wij doen het rustig aan, op verzoek van vriendlief. Hoe gaat het met jullie meiden?
Fijn dat het achter de rug is! Vreselijk dat er zoveel weefsel zat en dat die cyotec dus totaal geen zin had dat gaatje in de baarmoeder kan dat kwaad? En is het vruchtje opsturen naar de patholoog standaard??