Ik begrijp je wel hoor! Ik bedoelde het niet raar. Ik zou ook zooo graag mijn vruchtje kwijt raken op een normale manier, zodat ik het nog zou kunnen zien en anders zou kunnen verwerken. Maar goed, bij mij was dat onmogelijk, dat zei dat arts ook na de ingreep. Vanwege heeel veel weefsel. Hopelijk leveren deze pillen iets op. Ennnee, niet mij nu bang maken met Asher he, want ik kan niet meer terug 😜 Maar goed, ik ben een optimist.... Dus ik maak me nu even niet druk om verklevingen...
Meis het laatste wat ik wil is je bang maken. Ik probeer alleen uit te leggen wat mij tot nu toe tegen heeft gehouden. En het kon bij jou niet anders en misschien bij mij ook niet we gaan het zien .
Ik heb ook geen idee waarom ik 1-2 menstruaties moet afwachten en het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit we hebben zoveel mee gemaakt en ik heb geleerd mijn eigen plan te trekken en als mijn lichaam er niet klaar voor is word ik niet zwanger. Na mijn zoontje duurde het 3 maanden terwijl ik bij de andere 3 zwangerschappen in de eerste ronde zwanger was. Pfff als ik het zo opsom voel me oud maar ben pas 28 @ Iris wat moeilijk met je vriend! Je kunt hem inderdaad niet dwingen! Het is ook zo een grote klap als je droom in een keer uit elkaar spat en de magie is er dan vanaf! Zwanger zijn zal voor jullie ook niet onbezorgd zijn. Hier was het na de eerste zwangerschap (miskraam) ook erg moeilijk! Nu is het nog te vers maar zou het over paar weekjes toch weer bespreekbaar maken! Uiteindeljk is het denk ik ook zijn wens om een wonder van jullie twee te hebben! Sterkte meid! @ maanvlinder ik kan heel goed indenken dat je bang bent voor de consequenties! De baarmoeder is kwetsbaar en erg belangrijk voor het krijgen van kinderen! Doe vooral waar jij je goed bij voelt want jij zal dit een plaatsje moeten kunnen geven! Iedereen kan er makkelijk over denken maar daar moet je je niets van aantrekken. Dit was jullie kindje en kan me indenken dat het zien van het vruchtje bijdraagt aan je verwerkingsproces. Sterkte meid! Hopelijk gaan de pillen nu echt zijn werk doen! Zelf ben ik niet zo bang voor verklevingen en als die er komen kunnen ze die ook weer weghalen en anders had het voor ons niet zo moeten zijn. We hebben een gezond meisje wat al een wonder is. Klinkt gek maar heb wel berusting in alles wat ons overkomen is alhoewel ik hemel en aarde zou bewegen om ons zoontje terug te krijgen. Vandaag trouwens al bijna geen bloedverlies meer van de curettage
Meiden ik kan wel juichen.. bloedverlies is net begonnen.. vannacht al behoorlijk wat pijn gehad maar niets verloren en nu net is het bloeden begonnen.. nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met bloed!
Heey meid wat fijn!!!! Hopelijk zet het goed door! Ze zeggen wel eens de aanhouder wint dus hoop dat die vlieger voor jullie op gaat!!! Sterkte want ondanks dat je zat te wachten op het bloed zal het toch ook weer zwaar en emotioneel zijn!
Hopelijk zet het nu door Maanvlinder! Mijn leidinggevende belde net even om te horen hoe het is. Afgesproken dat ik vanaf volgende week weer aan het werk ga. Heb dan drie weken thuis gezeten. Gelijk weer volledig (ze zei niet halve dagen). Pffff... Hoge drempel!
Dankjulliewel meiden.. al heel de middag krampen.. soms beneemt het me zelfs de adem. Verlies ook stolsels. Dus ik heb goede hoop. Jeetje Iris.. dat is idd weer een hoge drempel. Hoe gaat het verder met jullie?
Jeetje! Spannend zeg. Dat zou je eventueel die curettage kunnen besparen! Hoop het zo voor je! Heb je er al over nagedacht wanneer je verder wilt. Direct hierna of voorlopig niet? Gaat goed hoor! Heb alleen hele pijnlijk bovenbenen, spierpijn. Heb overigens niet gesport, denk dat dat van de medicijnen komt, die ik heb gekregen tijdens de operatie. Weet de naam daarvan niet meer. Ik zie op tegen het werken. Mijn collega's weten het niet, maar hebben me natuurlijk al een tijdje niet gezien, dus die zullen vast veel vragen gaan stellen. Zie daar tegen op, ben gelijk weer onrustig van binnen.
@ maanvlinder dat lijkt de goede kant op te gaan dan! Duim voor je! @ Iris pittig als ze het niet weten en je dan weer fulltime moet werken! Bij mij zijn wel halve dagen aangeboden maar wil het zelf niet. Ik heb ervoor gekozen het wel te vertellen. Mijn leidinggevende heeft ons team ingelicht. Iedereen wist natuurlijk van het overlijden van ons zoontje in november en dit heeft natuurlijk weer grote impact op mij. Daarbij ben ik ineens een week afwezig geweest. Iedereen stuurde gelijk lieve berichtjes en ze zullen me de komende tijd ook weer een beetje uit de luwte houden dus ik ben blij dat het geen geheim is. Nou was onze kinderwens ook geen geheim
Wat lief zeg! Wat voor werk doe je? Heb je een groot team? Wij hebben een team van 70 mensen. Best veel. Ook mensen waar je vrijwel nooit mee werkt, dus wil je daarmee je privé leven delen? Uhm... Ik liever niet... Alleen de collega's waar ik echt een klik mee heb... Lastige situatie, want er wordt natuurlijk onderling ook veel gesproken...
Ja 70 mensen word lastig....ik werk als verpleegkundige in een team van 17 dus te overzien. Ik heb wel een goede band met mijn collega's en zie er ook een aantal privé. Rondom de situatie met mijn zoontje is iedereen super lief geweest en begripvol en omdat wij ook veel naar het ziekenhuis moeten ben ik toch blij dat ik het kan delen. Wat voor werk doe jij?
Dat is wel heel fijn! Ik zie soms ook collega's privé en die weten het uiteraard wel! Toevallig, ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis. In wat voor organisatie werk je?
Fijn dat je het wel met een paar collega's kan delen! 70 is wel een groot team! Is dat van 1 afdeling of meerdere? Ik werk in een gevangenis als verpleegkundige
Leuk zeg, mooie baan! Ja, èèn afdeling. Maar we hebben wel drie locaties. Dus totaal verdeeld over de drie locaties hebben we 70 verpleegkundigen. We rouleren over de locaties. Mag ik vragen in welke regio je werkt?
Dat lijkt me ook lastig werken! Of is dat juist wel fijn. Ik werk in de regio Brabant 😉. Hoe is het met jou bloedverlies? Bij mij vandaag iets wat bloedverlies. Met name oud bloed en soms beetje helderrood. Ook af en toe wat steekjes als ik mijn dochtertje op til. Gisteren helemaal geen bloedverlies gehad @ maanvlinder hoe is het met jou? Wanneer heb je weer controle bij de gyn?
Gaat wel.. vannacht en overdag geen last gehad en bijna geen bloed. Inmiddels weer met kruik op de bank want doet behoorlijk zeer. Ik moet woensdag weer zo uit mn hoofd. En met jou? En Iris?
Wat vreselijk allemaal meid! Gun je zo dat het nu eens allemaal los gaat komen!!!! Pffff ik vind het knap dat je zo doorzet! Met mij gaat het wel redelijk. Last van kleine pijntjes en amper bloedverlies dus valt reuze mee!
Thanks.. Gelukkig dat het bij jou meevalt Misschien weten jullie hier antwoord op.. nu ik weer kramp heb.. zou ik dan alsnog die 2e dosis vanavond/vannacht in moeten nemen?
Ik heb geen idee...ik heb het alleen bij mijn zoontje gehad en toen mijn weeën begonnen zijn ze gestopt met de tabletten maar toen was hij ook met 1,5 uur geboren dus weet niet hoe dat bij een missed abortion gaat. Hoop zo dat het nu eindelijk door gaat zetten voor je