He meiden! Hier gaat het goed! Vandaag ietsjes buikpijn, maar geen bloedverlies meer. Denk wat te veel gedaan vandaag. Ik zou als ik jou was nog een dosering nemen, misschien is dat extra setje net even nodig. Wat zegt de andere zuster ervan? Zolang er maar een bepaalde tijd tussen zit. Liefs! X
Eergisternacht rond 1 uur de eerste dosis. Nu zou het dus 2 dagen terug zijn. Tenminste vannacht om 1 uur dan . Okee.. pff :/
@ maanvlinder heb je de tabletten nog ingenomen? Ik hoop voor je met resultaat! @ Iris lees dat jullie al een hele weg hebben moeten bewandelen voordat je überhaupt zwanger was! Moeilijk hoor dat je nu weer moet wachten Hier slaat de onzekerheid ook toe zou het kwaad kunnen gelijk weer zwanger te raken?? Ben bang voor weer een mk
Nog steeds bloedverlies en net uur geleden 2 tabletten ingebracht. Heel de nacht en dag tot zover weer krampen. Dus we wachten t af. Mijn gyn zei dat het geen kwaad kan. Als je lijf en niet klaar voor is, wordt je sowieso niet zwanger.
Ik heb precies dezelfde angst.... Maar ook mijn gyn zei dat het geen kwaad kon... Hier nog een hele positieve test vanochtend, dus voorlopig nog geen eisprong denk ik... Hier is de bom gebarst gisteren... Doe niks anders dan huilen! Zit nog steeds in mijn pyama omdat ik mezelf niet kan bij elkaar rapen om mijn kleren aan te doen en iets te ondernemen... Pfff! @Maanvlinder; Ik duim voor je
@ maanvlinder ik ga voor je duimen! Zo een slopend proces! Waren dit de laatste tabletten? Is het zeker dat je hierna gecuretteerd moet worden? @ Iris kan me helemaal indenken dat je in zak en as zit! Het is zo lastig als je lijnrecht tegenover elkaar staat met je kinderwens! Wij hebben dat ook gehad in het begin van onze kinderwens, dat is ook heel hoop opgelopen. Uiteindeljk is mijn man bijgedraaid maar daar jij nu niks aan! Kun je geen compromis sluiten met je man? Heeft hij een duidelijk idee hoe of wat? Ja aan de ene kant denk ik ook dat het lichaam zwanger word wanneer het er klaar voor is maar toch zo bang! Ik kan de ellende gewoon ff niet aan. Mijn man laat het ook bij mij liggen en heeft niet echt duidelijk een standpunt wat het ook lastig maakt. Ik heb er de hele nacht slecht van geslapen...
Mamavanle; Dat is absoluut slopend! Fijn dat jij je wat kunt verplaatsen in mijn situatie. Ik ben gisteravond letterlijk ingestort en toen pas zag hij in wat hij me met zijn uitspraken aan heeft gedaan. Ik snap waarom hij dat wil, maar de manier waarop het een mededeling werd, is bij mij heel hard aangekomen. Hij wil graag eerst rust in het hoofd en mijn eerste ongesteldheid afwachten. Ik heb stiekem de hoop dat we er dan weer voor kunnen gaan. We hebben half mei twee weken vakantie samen, dus dan komt er vast rust. Ik zie er naar uit om lekker 8 dagen maar de zon. Dat zal ons goed doen. Ik zou jou adviseren om er gewoon lekker voor te gaan en te zien waar het schip strand. Garantie dat het goed gaat heb je niet... Ook niet als je 1/2 rondes wacht! Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt... Hoe oud ben je als ik vragen mag? Veel sterkte lieve meiden! Maanvlinder; Ik hoop zo voor je, dat je straks ook lekker verder kan.... Ik gun het je!
Het is ook niet makkelijk nu voor jullie beiden.. qua advies zou ik me bij Iris aansluiten. Je weet nooit of het goed gaat. Ik hoop voor je, Iris, dat hij wat meer begrip voor je op zal brengen en dat de rust jullie brengt wat je zo erg hoopt. Ik heb nu nog 2 tabletten liggen. Nu weer op de bank met mn kruikje. Als ze weer niets hadden gedaan, de tabletten, had ik idd gecurreteerd moeten worden. Maar nu ze wel wat veroorzaken, hoop ik dat ik tegen die tijd of helemaal schoon ben of dat ik weer een dosis krijg. Wat ik nu heb dat heb ik nog niet eerder gehad. Maarja blijkbaar zit er toch verschil in of je ze oraal of vaginaal neemt. Sterkte meiden x
@ Iris echt een moeilijke situatie!!! Misschien kun je aan je vriend vragen om specifiek te zijn??? Want voor jou is dit ondragelijk om zo onzeker te zijn? Bijvoorbeeld na 1 of 2 menstruaties gaan we er weer voor?? Want wanneer er rust is, is ook niet echt tastbaar. Daarbij zou het hem ook een hoop rust geven omdat jij er dan niet constant naar vraagt. Mijn vriend toen der tijd nog zij ook ik wil kinderen en toen puntje bij het paaltje kwam wilde hij niet meer. Toen was het ik wil ooit kinderen maar nu nog niet. Ik voelde me voor de gek gehouden en ik zag even geen toekomst meer voor ons. Dit was een maand voor ons trouwen. Het heeft toen even geonweerd tussen ons maar hij draaide als snel bij ik was toen ook direct zwanger maar het werd een mk... @ maanvlinder ik heb diep respect voor je dat je het zo lang volhoudt! Hoe gaat het emotioneel met je? Heb je steun uit je omgeving? @ leeftijd ik ben 28 maar voel me mega oud door alles wat we hebben mee gemaakt. Hoe oud zijn jullie? @ proberen we gaan er denk ik maar wel voor deze maand maar niet echt gefocust of met ovulatietesten. We zien wel hoe het loopt.
Het is sowieso verstandig om het maar bespreekbaar te maken binnenkort, maar ik laat het eerst even bezinken. Jeetje dat is ook heftig, zo vlak voor je trouwerij. Dan valt je toekomstbeeld ineens even uiteen. Ik ben 24 jaar (volgende maand 25). Maar ook al een hele rugzak aan bagage... Helaas! Ik ben zelf wel begonnen met temperaturen, maar gewoon om even te kijken wat het doet...
Hoop dat jullie er snel samen uit komen! Helaas kan het leven heel anders lopen dan je zelf gewild hebt! Hoop toch echt dat er ook snel voor jullie een kindje komt!
Hoi hoi, als eerst sterkte! Je moet doen wat voor jou het beste lijkt. ik heb 2 keer een miskraam gehad. De eerste keer gelijk voor curettage gekozen en toen weinig last gehad. deze keer wou ik graag met de tabletten proberen omdat ik een beetje tegen de narcose opzag. De tabletjes hebben niks geholpen en alsnog ongeveer 5 week na de miskraam alsnog afgelopen zaterdag gecurriteerd. Achteraf had ik het gelijk moeten doen. Je bent er sneller van af... en met de tabletten wacht je gewoon op de krampen en als je naar de wc gaat ben je toch bang ( ik wel in ieder geval) dat je iets ziet in de wc....en wat dan? Spoel je het door? Vond het maar een raar idee... het is ieder zijn eigen keuze natuurlijk. Liefs
Dankjulliewel meiden.. Heftige verhalen alom.. ik hoop echt Iris, dat er snel duidelijk komt en dat we met zn allen (ook jij mamavanle) samen gezond en blij zwanger mogen zijn! Xx denk aan jullie
Hoi dames! Hoe gaat het met jullie? Hier goed. Mijn vriend is terug gekomen op het vervelende voorval m.b.t. opnieuw zwanger willen worden. Heel fijn. Ik ga vanaf morgen weer aan het werk. Direct volledig. Spannend. Zie er een beetje tegen op, maar komt wel goed. Liefs
@ Iris wat fijn!!! Hopelijk snel een gezonde en goede zwangerschap! Heel veel stekte morgen! Ik begin woensdag weer volledig (maar werk sowieso partime) heb jij ook meer last gekregen van de curettage?? @ maanvlinder hoe is het met jou? Heb je het idee dat de tabletten het gewenste effect geven?
Het is er nog niet allemaal uit.. maar werken doet het zeker. Inmiddels de laatste 2 ook aangeslagen. Weer krom van de pijn. Maar komt goed. Xx
@Mamavanle; Nergens last van eigenlijk. We hebben inmiddels alweer seks gehad na de curettage. Toen een heeeel klein beetje bloedverlies. Ik vond het wel eng, moest ik zeggen. Jij nog klachten of iets dergelijks? @Maanvlinder; Gadverdarrie.... Woensdag moet je er weer heen toch? Ik kan me indenken dat je je ook wel wat opgejaagd voelt, omdat je anders mogelijk toch nog een curettage krijgt... Of niet?! 😔 Sterkte meid!
Die kans zit er wel in idd. Maar ik hoop dat er dermate iets veranderd is dat ik het toch mag afmaken. Maar we zullen zien. Kan me voorstellen dat dat wel eng is ja.. hoop zo voor jullie dat jullie snel weer blij mogen zijn! Xx