@ Iris wat fijn dat het bij jou zo goed gaat! En wat knap dat je de seks al aangedurfd hebt! Hier echt nog geen optie! Heb nog bloedverlies en als ik al onvoorzichtig ga zitten flinke stekende pijn! Het valt me toch tegen hoor! Misschien komt het doordat ik mijn dochtertje toch regelmatig op pak. @ maanvlinder pffff zo heftig proces waar jij doorheen gaat! Fijn dat het ze werk doet maar hoop toch echt dat het ook snel klaar voor je is en je jullie kleintje zelf thuis kan opvangen. Duim echt dat het niet uitdraait op een curettage!
Thanks meiden Sorry voor de eelt Iris Mamavanle.. even kleine aanvulling.. is mijn kleintje ik heb geen partner xx
@ maanvlinder excuses! Was er van uit gegaan dat je een partner had maar dat hoeft inderdaad niet zo te zijn... Excuses voor mijn nieuwsgierigheid en als je er niks over kwijt wil snap ik dat volkomen maar het is het een bewuste keuze dat je er alleen voor staat? Nogmaals super veel respect want dit heftige proces in je eentje lijkt me helemaal vreselijk!!!
Is een volledig bewuste keuze . Het is niet makkelijker idd. Ook het proces ernaartoe niet maar zodra dit achter de rug is ga ik er weer voor . Komt goed dankjewel! Xx
@ maanvlinder! Kan me indenken dat het een moeilijk proces is!!! Toch hoop ik dat je snel opnieuw in verwachting bent van een klein wonder want het moederschap is het mooiste wat er is! Knap dat je het zo aandurft! Hopelijk wel veel steun uit je omgeving!?
Toen ik ontdekte dat ik zwanger was wel ja.. inmiddels door het lange voortduren van dit proces ben ik helaas een aantal vriendschappen verloren. Mensen kunnen er moeilijk mee omgaan. Maar wel veel steun aan mijn moeder en natuurlijk aan t forum
Wat jammer dat niet iedereen daar goed mee om kan gaan! Gelukkig een lieve moeder en het forum is zeker fijn! Ik heb daar ook veel steun aan!
Dankjewel! Mijn dagje was prima. Druk dagje, maar ging snel voorbij. Weinig vragen van collega's en van sommige een dikke knuffel zonder dat ze een reden weten van mijn afwezigheid. Ontzettend lief! Hoe js het met jou Maanvlinder?!
Gelukkig.. is misschien ook wel fijn de afleiding. Met mij gaat het inmiddels wel weer oke. Ik heb vannacht zoveel pijn gehad. Ik heb natuurlijk nog geen kinderen maar ik stel me voor dat weeen zo aanvoelen.. om de 3 a 4 minuten.. bizar gewoon. Maar ben er weer. Morgen kijken hoever het staat
Dat was het echt.. ik denk van niet. Niet in zn geheel in ieder geval. Maar na zoveel bloedverlies en stolsels zal er toch wel íéts veranderd zijn?!
Die hoop had ik ook... Ik verloor grote stolsels.. Maar op de echo geen enkele verandering te zien... Hopelijk is het bij jou anders... Afwachten! Veel succes!
Ben nu net terug van de gyn en vruchtje is weg. Wel nog veel stolsels enzo. Ik heb het vruchtje dus totaal gemist. Verdrietig. Maar wat echt als een klap kwam dat ik pas over 6 weken (mits volgende week mn baarmoeder schoon is) een controle voor mn cystes krijg. En moet dan ongeveer 3 menstruaties wachten voor ik het weer mag proberen.. en geloof niet dat ik het met deze gang van zaken eens ben.
Ah lieverd!!! Wat verdrietig zeg. Wat erg dat je het vruchtje gemist hebt. En wat een lange slopende weken / maanden moet je nu tegemoet gaan. Ik wou dat ik je ergens mee kon helpen...... maar dat kan helaas niet! Weet dat ik aan je denk... Had de arts goede redenen voor die drie menstruaties?