Ik heb gister vermoedelijk zeer zeker een vmk gehad. Werd rond half 4 niet helemaal lekker. Zeurende zij,rug, buik en been voornamelijk de linkerflank. Ik zat op me werk met tegenover mij een client dus kon niet even naar de wc. Me collega kwam en deze bleef er even bij. Op de wc spotte ik de eerste druppels en veegde helder rood af. Heb me collega verteld wat er gaande is en ben naar huis gegaan. Voelde me echt niet goed. Thuis gekomen met kruik in me bed. De krampen waren niet fijn. Rond 19u voor de tigste keer naar de wc. Ik dacht de ik wat voelde floepen, maar heb vrijhangend toilet en zag in de verte wel iets maar was echt een miniscuul klodder doorzichtig iets. Leek wel soort van slijmprop met sliertje bloed erin. Kon niet goed zien. Maar gezeur ging vrijwel over of de paracetamol werkte. Sindsdien werd me bloed oud bruin. Voel me buik nog zeuren maar geen bloed meer. Denk dat het elk moment nog kan komen maar ben al 3u wakker en nog steeds geen bloed meer. Normaliter ben ik 4-6 dagen ongesteld en zijn de tampons niet aan te slepen, maar heb nu totaal niet eens ene maandverband vol. Ben een beetje in de war. Iemand ervaring hierin? Ik wil nou niet naar zkh of de hap gaan voor niks. Bij mk kan je er weinig aan doen, maar wordt er wel onzeker van.
Ik begrijp je zo goed. Je onzekerheid die al vroeg begint. Ik wist 4 a 5 dsgen voor mijnnod al dat ik zzwanger was. Week later begon t bruinverlies. Ik wilde uiteraard dat er naar gekeken werd maar ik moest een week afwachten voor ze ee echo zouden maken. Dit had vooral te maken met t feit dat ik al een afspraak had staan. En ze tocj niks konden doen. Ik was zo boos op de huisarts dus uiteindelijk zeiden ze.. ja wr kúnnen een spoed verwijzing geven. Maar goed de kans dat er nog niks zichtbaar is wad ook wel groot en dan zou ik me alleen maar meer zorgen maken. Daarom wachte ik mijn afspraak af van dr week erop. Uiteindelijk bleek dat mijn zorgen terecht waren. Maar dat werd pas.drie weken later duidelijk. Wil hiermee zeggen.. je kunt gewoon n echo laten maken..maar ga nog geen keuzes maken. T kan alle kanten op. Ik.wilde persee afwachten tot t hartje zeker had moeten kloppen voor ik keuzes ging maken. En met bijns 9 weken op.dr dag vsn curretage wilde ik wéér n echo. Sterkte. . Ik weet hoe onzeker je ervan wordt. . Hoop op t beste. Bloedverlies kan natuurlijk zonder dat t persee mis is.. Maar dat je zei dat je íets verloren leek te zijn..ben ik er bang voor.. Sterkte nogmaals xx
Dank je meis. En wat klote ook voor jou. Ik ga morgdn het zkh bellen. Ik ga ze mijn twijfels uitspreken en verwacht dat ik wel een echo krijg om te checken. Ik zit wel continu te twijfelen en in onzekerheid, want ik voel nog steeds me buik. Nog steeds gezeur en nog steeds geen bloed. En het bloed wat er vrijdag was, was zo minimaal. Maar ja die krampen waren niet te missen. Ik weet niet beter dan dat het het einde oefening is, maar jeetje ik word hier ook onzeker van. Zo weinig bloed. We gaan het morgen horen hoe nu verder. Kwam bij jou de miskraam niet vanzelf op gang?