Cytotec om miskraam op te wekken, Wie ervaring?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Muisjuh, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben op zoek naar dames die ook cytotec gebruikt hebben om een miskraam op te wekken..

Ik heb een lege vruchtzak en ben ongeveer 12 weken zwanger..

Ik heb zaterdag de eerste 4 tabletten ingebracht en bloedverlies met een grote stolsel gehad maar erna is het bloeden en de pijn opgehouden.. Gister bij de echo bleek alles er nog te zitten..

Ik ben echt bang voor wat me te wachten staat..

Ervaringen? Tips?

Dankjewel..

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meid,
    Geen ervaring maar wel een miskraam gehad vandaag.
    Verderop staat mijn topic (curretage of pillen; waar koos je voor en waarom). Daar staan verhalen van meiden die ervaring hebben.

Ik heb gekozem te wachten. 2 weken naar het slechte nieuws verloor ik vandaag het kindje.

Heel veel sterkte meid!

3. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey mamsie

Leuk dat net jij reageerd, Heb namelijk zojuist alle berichten van jou gelezen maar je had er geen eind bericht neer gezet hoe het verder was afgelopen bij de vk ;)

Fijn dat het bij jou alsnog vanzelf is gekomen..

Ik wacht nu ook alweer vanaf 17 december want toen was er al een lege vruchtzak.. Op internet noemen ze dit een windei..

Ik moet zo weer die tabletten gaan doen maar word er wel bang van..

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Muisjuh,

Ik heb ook cytotec gehad, want ik had een missed abortion. Ik heb de eerste dag 4x200mg ingebracht. 's Middags ben ik het eerste gedeelte verloren en de dag daarna nogmaals 4x200mg en toen het tweede grote deel verloren. De buikkrampen waren erg heftig en ik had ook veel bloed, maar na het tweede verlies werd het bloeden al gauw minder en de krampen waren helemaal weg. Twee weken later was ik schoon tijdens de controle echo.
    Ik wens je heel veel sterkte. Ik snap dat je bang bent. Dat was ik ook. Ik heb de tweede dag huilend de tabletten ingebracht. Maar achteraf, als het me weer zou overkomen, zou ik weer voor de cytotec gaan.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte meid.....geen ervaring met cyotec maar wel met een mk helaas....
    Wilde je gewoon even sterkte wensen.:(

6. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ikapika

Als ik me niet vergis heb ik indd ook jou verhalen net gelezen.. Fijn dat je toch goede ervaringen hebt met de cytotec..

Zou een 2de keer beter werken dan de eerste keer?

Lov23, Dankjewel en jammer dat je ook al een miskraam hebt moeten doormaken..

Groetjes..

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De tweede dag was wel heftiger. Ik ben achteraf blij dat ik het heb gedaan, want ik dacht na dag een dat dat het was... Niet dus. Ik hoop voor je dat het goed aanslaat. Je mag pijnstillers. Dat gaf mij wel wat verlichting.

8. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja oke maar als het daarna maar leeg is, Ik heb niet echt pijn gehad, Zware menstruatiepijn en flink trekkende baarmoederbanden, Kon niet hoesten want die bandenpijn was erg..

Ik hoop dat deze keer wel lukt want ik ben ontzettend bang voor een curretage en dan vooral vanwege de narcose, Maar ik wil ook niet met een plaatselijke verdoving want ik heb last van angst en paniekaanvallen..

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meid hier ook gebruikt.. 3x waarvan en keer niet goed geplaatst door een co assistent waardoor ze er weer heel uitkwamen.. Heb het toen thuis ook weer zelf gedaan 3e keer..
    1e keer cytotec kwam ons kindje na een paar uur buikpijn (maar was toen al 14 weken zwanger..)
    volgende dag,2e keer ging dus mis en 3e keer ook wel wat verlies maar er bleek toch nog behoorlijk veel te zitten. Heb uiteindelijk toch een curretage gekregen omdat ik ook wilde dat het klaar was en er nog zoveel zat..
    Hoop dat je met alleen cytotec klaar bent..
    Sterkte meid.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje... Dat is ook al een lange tijd! Hier is het hartje tussen kerst en oud&nieuw gestopt. We kwamen hier de 8e achter en op de 22e kwam het kindje.

Moeiljk hoor, zolang wachten.
    Hoe is het nu? Werken de tabletten al?

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Laten ze je zo lang door lopen met een leeg vruchtzakje? Dat is lang vind ik.
    Maar hoe is het nu? Heb je nog tabletten ingebracht en heb je al reactie daarop?
    Heb zelf ook cytotec gebruikt maar bij mij kwam het niet los en moet gecurretteerd worden. Maar ik lees van andere ervaringen hoor, waar het wel kwam. Sterkte.

12. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word helemaal gek.. Ik heb vannacht om half 2 cytotec ingebracht, Om kwart voor 8 werd ik wakker nergens last van.. Toen ben ik gaan plassen en toen kreeg ik die weeen die iedereen zegt die je zou krijgen, Ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen en tussentijds wel wat bloed verloren, Nu is de pijn alweer weg en verlies helderood bloed en zal net wel wat witte stolseltjes eruit komen, Maar de pijn is weer weg, Ik word er helemaal gek van, Ik ben zo bang voor een volledige narcose en wilt dit ook helemaal niet..

Ik weet het niet meer ben ten einde raad, Bij wie verliep het uiteindelijk alsnog tot een volledige miskraam? En wat hebben jullie gedaan? Rustig gezeten of rond gelopen, Ik wil er zo graag vanaf ik word er helemaal verdrietig van..

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Je zou evt ook een curretage met ruggeprik en roesje kunnen vragen. Hebben ze mij ook aangeboden (ben 5 weken ziek geweest van de narcose na een ingreep deze zomer).

Moeilijk hoor, wat je nu moet!

14. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is het nou net, Ik heb paniekaanvallen dus als ik daar moet liggen en ik krijg alles mee dan raak ik helemaal in paniek lijkt me dus ook niet verstandig, Ik weet het ook allemaal niet meer..

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Durf je echt niet onder narcose? Want ik had er ook angst voor maar wilde echt niet met een ruggeprik en roesje want was ook veel te bang dat ik alles mee zou krijgen. Met narcose ben je heel snel weg, even angstig maar voordat je het beseft, werkt het al.
    Anders eens goed overleggen en informeren bij de arts??

16. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb goede ervaring met Cytotec.
    Ik moest de tabletten (vier stuks) inbrengen waarna ik een uur in bed moest blijven.
    Toen kreeg ik een weeënstorm van vier uur.
    In die vier uur heb ik alleen maar gepuft en soms rondgelopen, soms gelegen.
    Na vier uur kwam het hele vruchtzakje eruit en werd de pijn minder.
    Ik vond het ondanks de heftige weeën en pijn wel fijn dat ik het gevoel had dat ik er door de pijn echt afscheid van kon nemen..

Ik wens je heel veel sterkte...

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    muisjuh, bij mij werkte de eerste serie pillen niet. Aangezien ik ook liever geen curretage wilde heb ik de gyn gevraagd om nogmaals 2x4 pillen. En toen kwam het wel.

sterkte!!

18. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi blondie

hoe veel pillen heb je dan in totaal gehad

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    1e keer 4 (800 mcg is dat vlgs mij)
    2e keer 4
    3e keer 4 (toen kwam het los, heel vruchtzakje etc)
    4e keer 2 (op eigen idee. vond het wel okee zo, achteraf had ik toch beter nog 4 kunnen nemen aangezien een week later nog wat restweefsel te zien was , wat diezelfde dag nog spontaan loskwam)

20. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ben vanmorgen met een ruggeprik en een roesje gecurreteerd.. het viel me gelukkig mee..

groetjes..

Deel Deze Pagina