Cytotec toch gebruiken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pharilla, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Goedenavond,

Ik had een vraagje.
    Ik heb gister Mifegyne ingenomen om dan zondagmorgen te beginnen met cytotec maar gisteravond begon t bloeden al vrij snel, vanmorgen al wakker met wat krampen.. vanmiddag hevig geworden en tegen de avond vrij zeker dat ik t vruchtzakje ben verloren (zakje was nog intact en gevuld met vocht, doorzichtig en zo'n 2 cm)

Mijn man en ik zijn van mening dat de cytotec nou niet meer uithaald aangezien ik het "vreemde weefsel" kwijt ben, na het verliezen van het vruchtzakje de krampen iets afnemen en stolsels enorm verminderd zijn..wel bloed ik nog aardig, als een heftige menstruatie.

Mijn vraag, kan Mifegyne inderdaad alleen genoeg zijn voor t uitdrijven of hebben wij gewoon geluk gehad en hoef ik niet aan de cytotec te beginnen?

Alvast bedankt,

X Joyce

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik denk dat je "geluk" hebt gehad en dat de myvegine in dit geval genoeg is geweest. Ik zou nog even overleggen met je arts of er nog een echo nodig is om zeker te weten dat je baarmoeder helemaal leeg is.

Mirjam

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Echo staat al een afspraak voor aankomende donderdag.
    Ik denk ook dat ik "geluk" heb gehad.
    Heb echt alles verloren gister.. bloeden is naar een menstruatie niveau gezakt en krampen ook. Lijkt me dat t was gebleven als er nog wat zat. Wel fijn dat ik de cytotec zo weer kan inleveren.
    Op naar de volgende gezonde plakkende zwangerschap!
    Dank voor je antwoord.

X Joyce

Deel Deze Pagina