Cytotec, waarom verschil in dosering? En verloop ma.

Discussie in 'Miskraam' gestart door cd28, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Helaas na 2x een mk en al 1x een ma is de tweede ma een feit. Omdat ik verklevingen heb gehad na de eerste curettage moest ik dit keer de pillen nemen.
    Als ik op internet kijk lees ik eigenlijk alleen maar dat mensen 2x 4 pillen in moeten brengen. Ik moet echter 4x 2 pillen in brengen. Heb vanmorgen de eerste 2 gedaan en ben er nu wel helemaal klaar mee. Verlies heel veel bloed en stolsels. Zit al de hele middag op de wc.

Vroeg me eigenlijk af waarom de meesten 2x4 moeten inbrengen. Een is dat ook niet 'fijner'? Dan ben je toch eerder klaar?

En ik vroeg me af hoe ik in vredesnaam de nacht door moet komen..

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Geen idee.. In hoeveel dagen moet je ze inbrengen? Ik had voor 2 dagen en moest eerst 4 stuks en de volgende dag 3 stuks inbrengen.
    Veel sterkte!

O,ja als je echt erg veel bloed verliest en je wordt duizelig moet je bellen hoor!!
    Is er iemand bij je?

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Vanavond weer 2 en dan morgenvroeg en morgenavond weer 2.

Vandaag is mijn man er, morgen ben ik alleen. Maar zie meer op tegen de nacht dan tegen morgen. Kan toch moeilijk de hele nacht hier blijven zitten?

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Bij mij kwam het pas de 2e dag op gang, pas in de namiddag gingen de sluizen open zeg maar... Dit duurde ongeveer 2a3 uur (zelfs met kraamverband was het geen beginnen aan) dus ben ook maar op de wc gaan zitten. Zat te twijfelen of ik niet moest bellen naar het ziekenhuis.
    voel je je nog wel goed?
    Als het te lang duurt echt bellen hoor. En zorg eventueel morgen er ook voor dat je niet alleen bent.
    Als je even zoekt op deze pagina (heb ik ook gedaan) dan zijn er heel veel verschillende ervaringen.

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Wat naar dat je nu weer een ma moet door maken!
    Ik heb bij mijn ma eerst een pil mifepriston en de dag ernaar om de 12 uur 2 tabletten Cytotec. Bij mij kwam de mk toen snel opgang. Verloor veel bloed en had even wat kramp, maar het was 9 uur na de eerste keer cytotec klaar. Nog een week gebloed en bij de controle echo was ik schoon.
    Ik hoop voor je dat de Cytotec snel zn werk doet en dat wanneer je er weer aan toe bent, je snel een voorspoedige zwangerschap mag hebben!

6. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Lig op het moment in het ziekenhuis. Vanaf smiddags 14 uur op de wc gezeten. Het was zoveel en stopte niet dat ik om 22 uur naar het ziekenhuis ben gegaan. Nu lijkt het minder gelukkig, wel vanmorgen weer 2 tabletten ingebracht. Hoop straks controle echo en dan weer lekker naar huis.

7. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk is het ondertussen lisgekomen. Bij mij was de dosering 2x2, met iets van 12 uur ertussen. Na de tweede dosis kwam het los. Veel sterkte!

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hopelijk ben je straks weer lekker thuis en zit het erop! Ik eens je heel veel sterkte en een positieve toekomst!

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Dat is heftig! Ben je al thuis?
    Hopelijk gaat het iets beter met je. ( behalve het verdriet van over dat het weer mis is gegaan)
    Sterkte!

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dank jullie, ja ben weer thuis. Moet thuis de kuur afmaken. Maar die doet niet zoveel meer als gister.
    Hoop heel hard dat dan alles weg is. Volgende week controle.

4 pillen in 1x zijn te heftig zei de gyn. Dacht nu ik daar toch ben kan ik het ook wel navragen. Denk ook inderdaad dat dat niet goed was gegaan bij mij.
    Morgen nog een dagje bijkomen en dan hopelijk alles afsluiten.

11. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Rustig aan doen en lief zijn voor jezelf!
    Hopelijk gauw een goede zwangerschap!

12. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dank je!

13. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    toch vreem dat het zo afwijkt zeg ik moest om de twee uur 2 pillen inbrengen en ik had 10 pillen meegekregen moet zeggen na 2 rondes begon ik met vloeien en na 4 rondes het vruchtje verloren daarna het vloeien een stuk minder

14. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ja dat vind ik ook. Je zou toch denken dat daar een richtlijn voor is?

Bij mij is het nog steeds bezig. Ben er ook echt door verzwakt. Trek nog heel regelmatig wit weg.

Deel Deze Pagina