Cytotec, weinig verloren?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rachje20, 14 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippie89

Hippie89 Actief lid

15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Ik heb even meegelezen.

Ik heb helaas ook een missed abortion. Ik ben nu bijna 12 weken zwanger maar het hartje is rond 8/9 weken gestopt met kloppen. Dat werd met 10 weken geconstateerd. Daarna een dikke week afgewacht maar er gebeurde niks. Toen mifegyne en cytotec gekregen.
    Mifegyne maandag genomen en vanochtend de eerste keer 4 tabletten cytotec ingebracht.

Ik heb al wel de hele dag menstruatiekrampen en een beetje bloedverlies op het toilet, maar meer komt er (nog?) niet. Morgen mag ik nogmaals cytotec inbrengen. Ik hoop dat het nu wel goed op gang gaat komen en dat alles eruit komt. Ik hoop ook het vruchtzakje en kindje nog te kunnen zien.
    Een curettage zie ik echt niet zitten
    Hopelijk mag het allemaal voorspoedig verlopen nu en kunnen we afscheid nemen van dit kindje en het een plekje geven. Ik wil ook graag snel weer opnieuw proberen..

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Aaaah wat verdrietig meid!!! Het is zo slopend... lijfelijk en mentaal. Hoe ben je er onder?
    Ik heb ook 2x cytotec moeten gebruiken maar het vruchtzakje kwam pas 1,5 week Na de eerste keer l (zonder krampen) los. Heb het ook niet goed kunnen zien.

wel goede pijnstilling gebruiken hoor!!! Ik had diclofinac dat deed z’n werk wel.

3. Hippie89

Hippie89 Actief lid

15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Mentaal erg op en neer, ik heb er al veel om gehuild en heb dat met momenten nog, maar ook momenten dat ik erg rustig en nuchter ben. Mijn vriend ziet het nog anders en uit zich niet zo, dat vind ik nog wel eens moeilijk. Voor mij is dit gewoon ons tweede kindje en dat blijft ook zo, voor hem voelt dat nog niet zo zegt hij.

Lijfelijk gaat. Ik mag ivm andere medicatie helaas geen andere pijnstillers dan paracetamol. Maar goed tot nu toe is het vol te houden gelukkig. Zit met een warmtekussen afwisselend op mijn buik en rug.

9 oktober heb ik controle echo. Hopelijk is alles voor die tijd achter de rug.. geen idee hoe lang ik erna anders nog mag afwachten..

4. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Och man wat heftig meid:cry::cry:

We weten hoe je je voelt..:cry:
    Het is alsof een mes in je hart gestoken wordt..:cry: precies vorige week kreeg ik de klap bij de 4e echo:cry:

Bij mij kwam het zaterdag al op gang toen ik cytotec nam..zondag ook gebruikt.. en gisteren voor controle geweest en het is gelukkig allemaal weg..

Maar zoals je leest ieder lichaam r3ageert er anders op..

Heel veel sterkte..:cry:

5. Hippie89

Hippie89 Actief lid

15 okt 2016
    392
    514
    93
    Vrouw
    Dankjulliewel ♥️

ik heb nog niet veel verloren. Heel de dag wel wat krampen gehad zoals bij een menstruatie maar niet echt heviger..
    Ook bloedverlies, maar alleen op het toilet, nauwelijks in het maandverband. Dus nog niet echt veel..

Morgen de tweede ronde cytotec, het zal me benieuwen..

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina