Lieve dames, Ik heb 7 september een miskraam gehad, het begon enkele dagen daarvoor al te prutten waarbij ik die vrijdag rood bloedverlies begon te krijgen en zaterdag het vruchtje verloren ben. Op de echo vorige week was ook goed te zien dat alles schoon was van binnen en je ook een streep kon zien dat je baarmoeder dicht is. Nu zijn wij weer zo toe aan een wondertje. Maar vraag mij af, hadden jullie een normale cyclus na jullie miskraam? Ik merk nu wel dat richting mijn eisprong ik wat meer afscheiding krijg, dat merk ik nu ook en ik ook wel veel merk in mijn buik dat ik hier en daar wat steekjes voel enz. Hoop zo dat dit mijn eisprong is die op gang gezet wordt, deze voel ik overigens altijd. Hoop zo wat hoop te krijgen en snel een nieuw wondertje in mijn buik te hebben, de wens is er eenmaal.... jullie weten hoe het voelt PS, ook heb ik een zeer moeilijke stoelgang sinds mijn miskraam, normaal nooit geen moeite ermee gehad, tot 7 september, ga moeilijk soms dagen niet. herkennen jullie dit ook? Liefs
Wat vervelend voor je Bij mij is het in juli mis gegaan. Was nog maar in een vroeg stadium.. 5 weken. Maar toch.. Mijn cyclus kam daarna helemaal niet meer op gang. Ik was altijd wel wat onregelmatig, maar nu zat ik al op dag 53 ofzo. Toch maar eens langs de huisarts gegaan. Gelukkig nam hij me heel serieus. Hij had ook kunnen zeggen dat het allemaal z'n tijd nodig heeft. Het kan wel tot 8 weken duren voor je cyclus weer op gang komt namelijk. Ik kreeg Provera voorgeschreven om de cyclus op gang te brengen. Het heeft uiteindelijk 62 dagen geduurd. Ik zit nu denk ik op mn laatste menstruatiedag. Heb voor deze cyclus ovulatietesten besteld, om de boel een beetje in de gaten te houden. Ik hoop dat deze cyclus weer een beetje richting "normaal" gaat. Ik duim voor jou!
hey, ik heb een miskraam gehad in mei met 7 weken, tot op heden nog niet op nieuw zwanger. dat van de moeilijke stoelgang herken ik zeker. heb er nu nog last van. heb er medicijnen voor gekregen van de huisarts. maar volgens mij kan je het ook wel in een natuur winkel kopen, want het zijn gewoon vezels. is ook veilig als je zwanger wil worden. sterkte