hallo heb even een vraagje ik heb een Missed abortion gehad met 8 wk en 6 dagen ik moest vorige week donderdag ziekenhuis komen voor eigenlijk een curretage maar wilde eerst zelf proberen maar nog steeds geen bloeding nou moet ik morgen en woensdag 4 pillen van onder zetten cytotec heeft hier iemand ervaring mee want ik moet ze voor het slapen zetten en donderdag terug naar het ziekenhuis dus wat kan ik verwachten die nacht???
Jeetje, wat ontzettend rot voor je! Ik heb de pillen meer dan eens gebruikt (zie banner). Je brengt er 4 tegelijk in en dan krijg je meestal binnen een paar uur een flinke bloeding. Vaak met stolsels, daar moet je niet van schrikken. (Ziet eruit als stukken lever.) Als het goed is, wordt de vrucht na een tijdje ook geboren. Dan zal ook het bloedverlies minder worden. Je kunt flinke weeën krijgen, maar dat geldt niet voor iedereen. Je kunt paracetamol nemen tegen de pijn, liever geen ibuprofen of zo, dat is weeënremmend. Een kruik helpt ook wel enigszins. Als je echt heel erg beroerd wordt en denkt flauw te vallen, of als je echt te veel bloed verliest, laat je vriend dan het ziekenhuis bellen, want dan moet je meteen naar de Spoedeisende Hulp. Het komt niet heel veel voor, maar je moet erop bedacht zijn. Als je iets wilt opvangen, zet dan een plastic vergiet in het toilet, dan raak je het vruchtje niet kwijt en kun je goed zien wat je verliest. Veel sterkte. Suus
Je kunt de pillen in de loop van de middag inbrengen, als je dan niet alleen bent tenminste, dan ben je hopelijk van het ergste af 's nachts. Suus
ja ik was het al van plan in de middag en nee manlief heeft vakantie nu dus die is er bij en wat kan ik dan het beste doen maandverband of op de wc gaan zitten?
Groot, dik, enorm maandverband. Eventueel kraamverband uit de apotheek. Als het echt erg wordt, zit je sowieso wel even op het toilet hoor. Heel veel sterkte, jullie samen, maar vooral jij. Suus
Hallo. Wat vervelend voor jullie... Ik heb zelf ook in juli de pillen ingebracht en dacht dat het toen eindelijk ging gebeuren (zat toen al 2 weken te wachten tot dat spontaan op gang zou komen nl) maar er gebeurde helemaal niets, dus dat kan ook! Wees er dus ook op voorbereid, dat je misschien alsnog voor een curettage naar het ziekenhuis moet... Heel veel sterkte iig! Iedereen is natuurlijk verschillend, maar ik kreeg na alles de klap pas en heb het er nu nog steeds moeilijk mee op zn tijd. Groetjes Pasjuh.
ja de klap heb ik nu nog steeds zolang ik het draag en ja daar was ik al op gewezen dat er ook niks kan gebeuren