Hoi hoi, Ik heb even een vraag, Ik ben 27juni gecuretteerd vanwege een MA en ben toen meteen verder gegaan met tempen omdat we graag weer snel zwanger willen zijn en om te kijken of m'n cyclus veranderd zou zijn na de curettage... Nu heb ik de eerste cyclus daarna geen eisprong gehad. Baalde daarvan maar snapte t wel na de hele ingrijpende gebeurtenis, Maar nu de 2e cyclus zit ik nog steeds te wachtten terwijl ik al op cd 21zit!!! Weet natuurlijk niet of m'n cyclus nu gewoon weer 27dagen us zoals meestal voor m'n curettage was maar alles wijst erop dat ik ook deze ronde weer geen eisprong ga krijgen... Voel me daar niet goed bij omdat ik graag snel weer zwanger wil zijn natuurlijk! Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt of t herkennen? Is t normaal om na een curettage meerdere cyclussen geen eisprong te hebben of moet ik ff aan de bel trekken bij de gyn? Liefs vlinder...
ik heb dan wel een eispong na m'n curretage, maar mijn cyclus is nog steeds enorm van slag, was eerst netjes gemiddeld rond de 28 dagen, nu wisselt het sinds ik gecuretteerd ben. irritant is dat he