BTW: je moet de keuze zelf maken.. of nog een keer proberen met Cytotec of een curettage. Ik heb geen keuze gehad, moest direct een curettage. En ook dat is niet echt heel fijn, al heb ik er niets van gevoeld. Alleen had ik daarna nog mega veel problemen waardoor ik opnieuw een curettage moest krijgen. Dus misschien helpt het je om je keuze te maken. Sterkte!!
Waarom kreeg je geen keuze? N curretage is toch n behoorlijke ingreep he en niet zonder risico's zo blijkt maar weer uit jouw verhaal...ik wacht t af tot morgen, en dan evt. alsnog n dosis inbrengen. Heb zowieso n afspraak in t zh over n week voor controle. Dankjewel in ieder geval!
Ik heb het ook met Cytotec mogen proberen, helaas zonder succes. Ben nu al ruim een week aan het vloeien, met bijbehorende krampen. Maar alleen veel helder bloed. Geen vruchtje met toebehoren. Morgen word ik alsnog gecuretteerd.
Oke ik hoop dat je die niet nodig meer heb en dat het vruchtje er als nog uit komt! Hoop dat het snel achter de rug is voor je en als jullie er weer aan toe zijn dat je snel zwanger mag worden van een plakbeeb!