Cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kari37, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Nee heb niet gevoeld dat er iets groots uitkwam, althans niets groters of anders dan de stolsels.

Heb ook niet de indruk dat ik de vrucht verloren heb.
    Ben benieuwd wat de vervolg behandeling inhoudt ? Krijg geen Cytotec meer maar een ander pilletje.
    Enig idee wat dat kan zijn?

Vandaag bloedverlies zoals een gewone menstruatie, en geen buikpijn.

Sta volgende week ook helemaal volgeboekt met werk, kan niet afgezegt of verzet worden....hou mijn hart vast allemaal.

Gelukkig heb ik ook een mooi dochtertje van drie en die sleept me er doorheen, mannen begrijpen dit toch minder merk ik, ben ontzettend dankbaar dat ik haar heb mogen krijgen na een probleemloze zwangerschap.
    Denk dat mijn leeftijd nu ook wel parten gaat spelen, 1 op de 3 zwangerschappen lopen uit op een miskraam, had me er wel op ingesteld maar het doet me toch meer als ik aanvankelijk dacht....

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Kari,ik ken het. Ben ook 36 en nu lukt het me eindelijk zwanger te worden,krijg ik alleen miskramen :( Daarvoor was ik te ziek. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat dat andere pilletje inhoudt. Misschien echt een medicijn om de mk op te wekken,cytotec helpt niet bij iedereen. Het is eigenlijk ontwikkeld als maagtablet maar men kwam erachter dat vrouwen er miskramen van kregen!

Ik denk ook niet dat je de vrucht verloren bent al hoop ik van wel voor je. Fijn dat je al een meisje hebt. Probeer van haar te genieten! Trouwens voordat ik een ma kreeg dacht ik er ook veel makkelijker over :(

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb je even een pb´tje gestuurd.

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hoe is het hier?

Lees het nu pas.

ik kreeg voor 2 dagen mee. 1e gift: licht bloedverlies geen krampen, volgende ochtend gestopt.

2e gift: gebeurde niets.

toen gebeld dat ik nogmaals 2x 4 tabletten wilde.

Dat mocht:

3e dag: geen krampen en alles kwam 's nachts los

4e dag: alleen bloedverlies

ik ben benieuwd hoe het nu bij jou is gegaan. sterkte iig!

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb overigens ook alleen maar het vruchtzakje verloren, het vruchtje was volgens de verloskundige al zo ver ontbonden dat het niet meer zichtbaar was.
    Maar ik heb wel echt een groot stuk weefsel verloren en daarna was de pijn ook weg. Heel veel sterkte!

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ben gisterenavond het vruchtje verloren, op de zesde dag na het inbrengen van de Cytotec.

Heb 2x4 cytotecs ingebracht, daar kreeg ik na 10 uur sterke weeën van die zo´n zes uur aangehouden hebben.
    De tweede dosis deed niets maar bleef wel bloed en stolsels verliezen, maar niet overdreven veel. (verloor de pillen ook na drie uur)
    En na zes dagen en 3 uur kwam de vrucht dus af.
    Schrok overigens best van de grootte, had het veel kleiner verwacht.

Al met al vond ik de Cytotec ervaring best heftig, de weeën waren pijnlijk en niet te onderdrukken met pijnstillers.
    Maar vond het wel goed te doen, zeker omdat ik de dagen na de weeën geen pijn meer heb gehad en dat de Cytotec tenslotte toch zijn werk heeft gedaan.

De echo van vanochtend toonde aan dat mijn baarmoeder, op één klein stolseltje van 9 mm, schoon is.

Als het ooit weer zou gebeuren dan verkies ik een Cytotec behandeling toch boven een curretage.

Deel Deze Pagina