Cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door LovePoison, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Hooi ben ik weer..

Vanmiddag dus pillen meegekregen om de miskraam op te wekken.
    2x4 pillen.. heb net dus de eerste 4 pillen ingebracht..
    Maar hoe weet ik nou dat de pilletjes diep genoeg zitten? Ik kon niet verder met mijn vinger(sorry)
    Ben nu maar op de bank gaan liggen ben bang dat ze eruit glijden?
    Iemand ervaring?

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Heb je mijn reactie in je andere topic gezien?

Je hoeft niet bang te zijn dat de tabletjes eruit vallen. Als je ze zo diep mogelijk hebt gestopt en daarna rustig bent gaan zitten zullen ze vanzelf hun werk gaan doen. De verpleegster zei toen tegen mij: 'Een tampon glijdt er ook niet zomaar uit.' Onderschat je bekkenbodemspieren niet. Sterkte!

3. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ja heb je reactie gelezen. Bedankt voor de goede tips! Heb even een voorraadje lekkere dingen gekocht :)
    Het is nu bijna 2 uur geleden dat ik de pillen heb ingebracht maar voel nog niks. Alleen dat het bloeden nu na 2 weken is gestopt! Pff hoop echt dat het gaat werken want ik wil echt geen curretage

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik kreeg toen de tip om de tabletten zo vroeg mogelijk op de dag in te brengen, zodat ik de miskraam overdag zou krijgen en niet 's nachts. Daar heb je nu natuurlijk niets meer aan, maar ik hoop dus niet dat het een slapeloze nacht voor je wordt... :( En ik snap je helemaal, ik wilde ook absoluut geen curettage. Gelukkig sloegen die tabletten bij mij aan. Ik hoop bij jou ook en dat verdere ingrepen je bespaard blijven!

5. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Net de 2e dosis ingebracht.. maar ik voelde die pilletjes van 3 uur geleden nog zitten.. is dit normaal??

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik heb bij mijn MA ook 2x4 tabletten cytotec meegekregen. Ik moest tussen de eerste dosering en de tweede 24 uur aanhouden en heb de eerste daarom in de ochtend in laten brengen door mijn vriend, die heeft ze zo diep mogelijk ingebracht waarna ik nog geprobeerd heb wat te slapen. De volgende ochtend precies hetzelfde weer. Helaas hebben de pillen bij mij niks uitgehaald gehad en ben ik enkele dagen later gecurreteerd.

7. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik begon na ongeveer 6 uur wat te voelen. Lichte krampen die snel heviger werden. Toen voelde ik het ook loskomen. Ook bij mij helaas niet voldoende. Ik bleef enorme buikpijn houden. Dagen later alsnog curretage. Ik was toen echt blij dat ze wat gingen doen. Ik kroop over de grond van de pijn. Na de curretage was dat gelijk weg gelukkig. Ik was 10 weken zwanger.

8. MirtJ

MirtJ Lid

10 jun 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik kreeg op 10 april te horen dat het hartje niet meer klopte(was toen 7w6d, hartje gestopt met 7w1d).
    Ik heb toen ook gekozen voor die tabletjes, en ik herken je gevoel, dacht ook straks glijden die tabletjes eruit haha. Heb ruim 2 uur op bed gelegen in de hoop dat de bleven zitten. Ik heb ze in de ochtend ingenomen, en begon bij mij vrij snel te werken. Na 1,5 tot 2 uur na het inbrengen kreeg ik krampen. Na 5 uur ongeveer wist ik niet meer hoe ik moest liggen of zitten, ook 1x heel licht geweest in me hoofd dat ik dacht ik ga flauw vallen(gelukkig niet gebeurd). dat ik toen naar het toilet ging kwam er van alles uit, door al het rood in de wc pot niet goed kunnen zien wat(sorry niet zo lekker haha), maar het waren flinke stolsels. Ik moest de dag erna de andere 4 tabletjes inbrengen, was bang dat die krampen weer zo heftig zouden worden maar dat werd het niet. Heb nog ongeveer 2 weken na gebloed. Bij de controle bleek nog niet alles eruit te zijn, de vruchtzak wel. Hierdoor wilde de gynaecoloog eigenlijk mijn volgende menstruatie afwachten in de hoop dat dan de rest mee zou komen, hij wilde niet meteen curetteren omdat toch blijkt dat je daar veel klachten van kan overhouden. Ik heb gekozen om te wachten omdat ik ook echt niet gecuretteerd wilde worden. 30 Mei de laatste controle en toen was eindelijk mijn baarmoeder leeg. Heeft wel langer geduurd dan met een curettage maar toch blij dat ik voor deze optie ben gegaan, toch veiliger. Nu gisteren weer ongesteld geworden(helaas), maar ook blij dat alles weer normaal werkt. Hoop dat bij jou ook alles goed is nu!

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
  10. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Donderdag avond 7 uur heb ik de eerste dosis ingebracht.. mijn krampen en bloedverlies wat ik al 2 weken had waren gestopt. 3 uur later 2e dosis.. ik heb nergens last van gehad. In het ziekenhuis vertelde ze dat het binnen 12 uur eruit moet zijn.. daar ging ik dus ook van uit.. volgende ochtend 7.15 werd ik wakker.. nog steeds geen bloedverlies of krampen..
    Ik dacht nou die pillen werken dus niet. Ik smiddags met mijn man even een rondje gaan lopen in het centrum. Ik dacht nou er komt toch niks..
    Toen we daar liepen kreeg ik wat kramp maar niet heel pijnlijk ofzo. Ben toen naar het toilet gegaan en toen kwam alles eruit alles intact echt heel bijzonder om te zien wel. Ik heb het meegenomen en in mijn tuin begraven. Ik kon het niet doorspoelen.
    Al met al is het mij heel erg meegevallen omdat ik al die horror verhalen over verschrikkelijke pijn en bloedverlies had gelezen was ik erg bang geworden.
    Ik weet niet of ik helemaal schoon ben daar heb ik aankomende donderdag een afspraak voor.
    Nu wel last van bloedverlies met wat kleine stolsels. Nu de tijd nemen om het te verwerken. Want ik zeg eerlijk een miskraam heb ik echt onderschat.
    Iedereen die zwanger is nog een fijne zwangerschap geniet ervan en de dames die er nog voor gaan heel veel succes
    Liefs

Deel Deze Pagina