weer ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengelke, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Van de morgen wakker geworden met hevige buikpijn, en ja hoor, weer ongesteld, een mooie cyclus van 28dagen, maar weer niet zwanger.
    Ik maak me stilletjes aan zorgen, nog een maandje en we zijn een jaar bezig, ik begin er minder en minder in te geloven dat het nog zonder hulp zal werken...

Ik voel mijn eisprong perfect, ik ben een van de luxe mensen die zelf 2dagen op voorhand buikpijn begint te krijgen, echt makkelijk om dan op de juiste moment te klussen, toch lukt het maar niet :(

Ik ga er eens met men vriend moeten over praten, we gingen in oktober een week verlof pakken, misschien dat ik voor dan ineens een bezoekje naar de gynaecoloog kan plannen, moeten we hiervoor geen ander verlof pakken.

Sorry voor men geklaag en gezaag, maar ik moest het even kwijt :)

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik noem dat geen klagen hoor :) Ik kan me geel goed voorstellen dat het elke keer een grote teleurstelling is als je toch ongesteld wordt terwijl je al een tijdje zwanger probeert te raken. Voor de rest geen tips maar ik leef met je mee :) ik hoop dat het komende maand wel raak is!

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    'Klagen' mag best hoor, na een jaar proberen. Hopelijk is het volgende ronde alsnog raak voor jullie!

4. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    ik ken je teleurstelling. ik ga ook ronde 10 in. nu ook alweer 9 dagen overtijd.. 3 tests verder. iedere keer weer die hoop maar niets :( de hoop zakt ook mij in de schoenen maar helaas afwachten is een schone
    aak heel veel succes en hopelijk ook voor jou snel een positieve test!

groetjes kim

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Balen meis, je mag best klagen hoor. Ik snap die teleurstelling.. Hopelijk is het gauw raak voor jullie.

6. dakiyo

dakiyo Lid

1 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet ook hoe je je voelt wij zijn inmiddels ook een jaar verder en vanmorgen ook weer ongesteld geworden.. Ik denk ook iedere keer als het nu niet lukt ga ik er wat aan doen maar ik weet van mezelf dat ik dat toch niet gauw doe.. Dus nog maar weer afwachten of het deze maand wel gaat lukken..

7. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    thx meiden ;)
    Mja ik wil niet zitten blijven wachten, die onzekerheid wie weet is men vriend minder vruchtbaar of scheelt er iets bij mij... Ik wil het toch wel graag weten... Anders zit je maar te hopen voor niets...

Deel Deze Pagina