Hoi wie heeft al eens een smulsteen gehad: De Smulsteen - Keurslager Kok en wat vond je er van? smulsteen - Google zoeken
Wij hebben het ook een keer gedaan. Was echt heerlijk. Wel een beetje weinig voor 2 personen. Mijn man is een grote eter.
Op nieuwjaarsdag komen mijn schoonouders hier eten en ik heb 2 smulstenen besteld. De mixedgrill en de burgertjes. Ik heb er nog een rollade bij, salade's, frietjes en ijs na. Zal ik dan wel genoeg hebben voor 4½ volwassenen en 1 kind (3 jr).
Met sinterklaas stonden er twee van die schalen op tafel! Ik vond het best lekker, beetje als in alternatief borrelhapje. Maar ik weet niet of ik ze persoonlijk zou bestellen...
Wij hebben dat vorig jaar en dit jaar met de kerst gedaan. Er zit meer op zo'n steen dan je van tevoren denkt. Als je er eentje neemt waar ook groente en aardappeltjes bij op zitten, dan is totale hoeveelheid om te delen kleiner. Dus dan heb je er misschien niet genoeg aan. Wij hadden twee keer de Mixed Grill Trio: een steen met alleen maar vlees, drie verschillende soorten. Ik bak er zelf aardappeltjes bij, maak groente. Wij hadden met zijn drietjes ruim voldoende aan één zo'n steen. Eet smakelijk!
Wij hebben het ook een keer gedaan! Was erg lekker! Wij hadden wel allebei een smulsteen, anders was 't veel te weinig! Wij zijn wel grote eters hoor.