Wie heeft dit al eens geprobeert? Smulsteen

Discussion in 'De lounge' started by Polletjepiek, Dec 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi

wie heeft al eens een smulsteen gehad:

De Smulsteen - Keurslager Kok

en wat vond je er van?

smulsteen - Google zoeken

2. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoorde van een collega van mij dat het er leuk uitzag en ook heerlijk smaakte

3. Kim77

Kim77 Lid

Sep 15, 2008
    39
    0
    6
    Elsloo
    Wij hebben het ook een keer gedaan. Was echt heerlijk. Wel een beetje weinig voor 2 personen. Mijn man is een grote eter.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ziet er lekker uit maar idd denk dat mijn vent alleen al zon schaal opfreet:D

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Op nieuwjaarsdag komen mijn schoonouders hier eten en ik heb 2 smulstenen besteld. De mixedgrill en de burgertjes. Ik heb er nog een rollade bij, salade's, frietjes en ijs na.

Zal ik dan wel genoeg hebben voor 4½ volwassenen en 1 kind (3 jr).

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Met sinterklaas stonden er twee van die schalen op tafel! Ik vond het best lekker, beetje als in alternatief borrelhapje. Maar ik weet niet of ik ze persoonlijk zou bestellen...

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wij hebben dat vorig jaar en dit jaar met de kerst gedaan. Er zit meer op zo'n steen dan je van tevoren denkt. Als je er eentje neemt waar ook groente en aardappeltjes bij op zitten, dan is totale hoeveelheid om te delen kleiner. Dus dan heb je er misschien niet genoeg aan.

Wij hadden twee keer de Mixed Grill Trio: een steen met alleen maar vlees, drie verschillende soorten. Ik bak er zelf aardappeltjes bij, maak groente. Wij hadden met zijn drietjes ruim voldoende aan één zo'n steen.

Eet smakelijk!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben het ook een keer gedaan! Was erg lekker! Wij hadden wel allebei een smulsteen, anders was 't veel te weinig! Wij zijn wel grote eters hoor.

Share This Page