Wie ook zo blehh?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik weet dat er van alles heerst momenteel maar doorgaans ga ik er redelijk fluitend doorheen.
    Nu al ruim een week dat ik me gewoonweg niet goed voel.
    Ik word iedere morgen wakker met een volle kop en hoofdpijn en enorme spierpijn in mijn nek en schouders.
    Vorige week was ik flink aan het hoesten maar dat is gelukkig redelijk over maar ik ben gewoon slap.
    Ik leef momenteel op paracetamol en brufen om mezelf een beetje staande te houden.
    Vanmorgen werd ik weer zo gaar wakker.
    Kon wel huilen. Ben weer mijn bed ingegaan met pijnstillers en nu kan ik er weer even tegenaan.
    Ook drukke weken achter de rug.
    Man die ruim 2 weken in het buitenland is en goddank vanavond thuiskom,
    3 kinderen, huishouden en mijn werk. Ben gewoon kapot...
    Herkenbaar en wanneer word ik weer eens een beetje mijn oude ik?
    Normaal doe ik zowat alles met de fiets maar zelfs dat is momenteel te intensief en pak ik van ellende maar de auto of ik blijf thuis blehh.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik krijg heet om de beurt..
    ik ben wekenlang verkouden geweest.
    toen was dat een beetje over toen voelde mijn buik niet zo lekker.
    tussendoor regelmatig hoofdpijn.
    gister werd ik wakker met spierpijn in schouders en nek.
    haar wassen was gisteravond dus ook echt niet fijn.
    vanmorgen was ik heel blij dat er nog tramadol thuis lag want de spierpijn was nog erger geworden dat ik amper kon bewegen.
    nu werkt mijn pijnstiller goed en kan ik weer goed bewegen waardoor de pijn sneller over gaat.
    oh ja en een lekkere sjaal om mijn nek.
    mijn oudste had wel alles tegelijk.
    koorts, buikpijn, hoofdpijn, verkouden en hoesten.
    zij heeft een paar dagen op paracetamol geleefd en hoestdrank en keelpastilles

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Herkenbaar! Ben ook naar de gedverderrie. Verkouden en hoesten. Snotteren en hoofdpijn. Holtes die vol zitten. 3e keer in 5 maanden tijd. Bah. Mag nu wel over zijn 😄

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb het niet zo erg als jij, maar wel al 2-3 weken zo'n bleghh gevoel. Vreselijk moe, verkouden enz.
    was vanochtend op school om de kerstversiering weg te halen, aangezien we daar straks 9 januari geen zin meer in hebben;) en zei nog tegen de andere moeders: kerst moet nog komen, maar ben er nu al klaar mee;)
    Het is altijd gezellig hoor, maar zo niet fit in deze periode.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.324
    673
    113
    Utrecht
    Vreselijk ja! Al een aantal weken niet lekker, maar niet doorzettend. Ook al een paar maanden niet goed slapen vanwege dochter die slecht slaapt vanwege het hoesten. Toch "gewoon" naar mijn werk blijven gaan. Echter, de afgelopen dagen het gevoel dat ik koorts heb en sinds gisteren erg snotteren zodat ik nu daardoor slecht slaap. Vanmorgen niet naar mijn werk gegaan. Ik voel me slap, mijn hele hoofd zit vol snot en slijm, mijn oren voelen dicht en soms wat pijnlijk, ik heb koude rillingen en heb het afgewisseld erg koud en erg heet.
    Ik moet eigenlijk eten, maar ik heb geen trek en ook geen puf om op te staan.
    Bah, bah, bah!

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Maar niet zo raar, ik blijk een flinke longontsteking te hebben. Zo dus maar weer lekker naar bed.

7. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Anderhalve maand al pijntjes en moe. Niet genoeg om in bed uit te gaan zieken. Maar wel om het inmiddels zat te zijn...

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Hier al weken keelpijn en snotteren. Dan denk ik dat het weg is en dan komt het weer terug. Verder buikpijn, dat heeft een van mijn kinderen ook.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Hier ook bleh. Heel fijn zo met de feestdagen en drukte maarja. Iedereen bij ons thuis voelt zich belabbert.

10. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Afgelopen week hier ook.
    Ik had een paar dagen flinke buikgriep, sinds gister weer goed op de been.

Deel Deze Pagina