Heftige steek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happygirl86, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb dindag pas mijn 1e echo en vanochtend voelde ik ineens een heftige steek in mijn buik. Ik wilde m'n neus snuiten en toen kwam er zo'n druk op m'n buik gewoon puinlijk. Dat is de eerst keer dat ik zo'n steek voelde, maar nu denk ik de hele tijd is alles
    nog wel goed? Kan het zijn dat het niks
    ernstigs is? Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen. En ik hoop dat met de echo alles goed is.

2. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik denk aan bandenpijn:) Kan geen kwaad voor je kleine;)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je zwanger bent gebeurt er vanalles in je lichaam, van veel dingen merk je niets maar er kan weleens wat pijn doen of wat klem zitten....Als het eenmalig was en je verder geen krampen hebt of bloed verliest moet je je niet teveel zorgen maken en gewoon uitkijken naar de echo!

4. bdeijs77

bdeijs77 Nieuw lid

4 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik moet 2 april ong worden en twee weken van te voren heb ik een bloedtest laten doen. negatief. nu den 31e heb ik wat bruin bloed verloren en voor de rest niets en die vrijdag den 2e april tot nu heb ik nog altijd niets. ben ik nu wel of niet zwanger? heb steken in onderbuik.

help mij aub. ben al 6 maanden gestopt met de pil

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw

ten eerste is dit een beetje niet echt jouw topic, ten tweede doe nog een zwangerschaps test en je zult erachter komen of je zwanger bent een ongi kan namelijk vaak wel paar dagen te laat komen hoor vooral als je niet aan de pil bent.. dan kan je soms 1 week later dan gepland ongesteld worden had ik ook in t begin.

@Topic, die steek in je buik kan echt geen kwaad ik heb dit in het begin ook heel vaak gehad en heb dit nu soms nog steeds het kan bijv. bandenpijn zijn of je baarmoeder die aan t groeien is dit kan soms pijnlijke steken geven! Zolang je geen bloed verliest kan het geen kwaad voor je kleine, voor jou is t alleen ff vervelend.. maar het kan verder geen kwaad, als je het niet vertrouwt moet je gewoon even je vlk bellen!

6. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Zoals je het kan zien is dit der eerste post.. Waarschijnlijk weinig over forums afweet! :D

7. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    weet ik maar daarom zei k t ook ff want ik kan me best voorstellen dat degene die dit topic gestart is denkt van uh hallo dit is mijn topic, hihi. en vragen kan toch ook nog altijd van hoe werkt het ofzo!

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik draaide me vanacht om en opeens een hele gemene pijnlijke steek linksonder in mijn onderbuik....ik schrok echt van de plotselinge pijn.
    ik zachtjes op mijn buik duwen,warme handen erop,en toen opeens voelde ik de kleine bewegen:D.....dacht echt dat het niet goed was,zullen dan toch de banden wel zijn geweest...

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    oh ja,heb geen bloedverlies ofzo hoor,was alleen ff schrikken....

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat heb ik ook weleens gehad snachts en ook weleens tegen mijn vk gezegd, en ze zei al, dat gebeurt iedereen weleens, er kan vanalles klem komen te zitten tijdens zo´n zwangerschap dus waarschijnlijk is er dan even iets wat niet goed zit. Maar je schrikt wel

11. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik het het ook die steken. Is bandenpijn vertelde de vk vorige week.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    bedankt allemaal, het is gelukkig na die ene keer niet meer voorgekomen en ik hoop dat alles op de echo morgen goed is :D

13. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Die steken heb ik nu ook, maar heb ik bij de eerste niet zo erg gehad in het begin. Misschien omdat het nu de tweede keer is, wat heftiger?

14. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Pijn bij niezen, druk zetten of omdraaien in bed is ongetwijfeld bandenpijn.

Deel Deze Pagina