Ik ben er weer!! En we hebben erover gesproken en we begrijpen mekaar dus ik blijf lekker bij jullie meiden !!
misschien een hele brutale vraag en je hoeft er ook niet op te antwoorden als je dat niet wil hoor maar had je mannetje er moeite mee dat je op de site was , of vond hij dat je er teveel mee bezig was ?? dat had ik namelijk niet begrepen gisteren
Ik ben ook wel benieuwd! Wat de reden was van het vertrek.. Maar fijn dat je blijft!! Zo met de meiden onder elkaar...allemaal met hetzelfde doel: Een mooi beebje mogen krijgen
Ik ben heel blij dat ik weer terug ben en ik wil ook gewoon vrolijk doorgaan en niet meer terug denken aan wat er gebeurt is (maar het is niet mijn vriend hoor die vind het prima dat ik hier zit )
hee ooievaar!! welkom terug meid! begreep ook niet waarom je plotseling weg was, maar vind het fijn dat je er weer bent! liefs elfje
Sorry hoor, maar heb ik iets gemist?!? Leuk dat je er weer bent, maar ik zou het ook wel fijn vinden om te weten waarom je even weg was eigenlijk, omdat je het zo specifiek neerzet!!!