Morgen wil ik naar de kapper. M.b.v. Online Makeover ? Virtual makeover, Makeup, Celebrity Hairstyles, Sunglasses ? TAAZ kan je je hoofd van alles voorzien, make-up, kapsels, brillen noem het maar op. Erg handig als je eerst wil kijken welk kapsel je leuk vindt voordat je naar de kapper gaat. Alleen nu kan ik niet kiezen. Welk vinden jullie het leukst ? Ik heb mezelf trouwens wel van wat meer make-up voorzien online, anders durf ik de foto niet te plaatsen Ik wil sowieso een pony denk ik (en een stukkie korter want deze lengte is voor mij onhandelbaar haar) maar heb ook wat andere kapsels erbij gezet... Begin met origineel haar naar achter gewerkt (zo draag ik het nooit maar dat is handig voor de foto, zo is mijn hoofd dus 'kaal'). Mijn eigen haar is nu bruin met uitgroei, enorm stug, onhandelbaar, soort van mislukte krul overal, dik, 1 lengte tot schouders) : http://img152.imageshack.us/img152/7849/begin.jpg Kapsels: ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - kapsela.jpg (je kan er ietsjes meer krul bij denken aan de zijkant, gaat vooral om de pony) ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - kapselb.jpg ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - kapselc.jpg ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - kapseld.jpg
kapsel a vind ik erg stoer, heb die pony nu zelf ook en kan hem ook schuin maken door opzij te kammen. erg leuk! Ook vind ik D mooi staan maar dat komt door de slag die je erin hebt...heb jij ook slag van jezelf?anders is het veel werk. Maar A vind ik de leukste
kapsel D en A inderdaad, D lijkt me ietsje makkelijker te onderhouden. Beide kapsels passen echter goed bij de vorm van je gezicht
Mijn eerste reacties: A - Jaaa, leuk! B - Nee! C - Hmmm, staat ook wel leuk... D- Jaaa, ook erg leuk (wat speelser en vlotter dan A). Ik ga dus (ook) voor A en D. Laat je morgen nog even weten wat het is geworden?
Haha, D en A dus duidelijk favoriet hier In eerste instantie had ik wel een pony in mijn hoofd, maar hmpf.. moet wel staan
JE hebt een speels en vrolijk gezicht als ik jou was zou ik toch kiezen voor een kapsel wat speels is van plaats streng en strak
heejz, ik vind A zeker het leukst, een pony kan je echt wel hebben, zou alleen voor jezelf wennen zijn. Kijk wel uit, volgens mij heb je van je jezelf een bos met krullen?? dat als je het effecte van de foto;s wilt bereiken je flink moet fohnen elke dag!!!
Absoluut A. Ik denk dat het met een stijltang minder veel werk is om goed in model te krijgen dan kapsel D (die je ook erg goed staat). Je schrijft al dat je een mislukte krul hebt en ik denk dat het een hels föhn karwei is om die mooie slagen erin te krijgen..
Ik vind het kapsel met de pony het beste bij jouw gezicht passen. Verder vind ik d ook leuk maar leuker denk ik met en pony. Ik zou inderdaad wel investeren in een goede stijltang anders is het heel veel werk. Of misschien een hele grote grove krulfohn, dat werkt ook wel goed.
Ik vind D erg mooi!! Offtopic: Wat heb je trouns mooie ogen! Ik ben geen lesbo hoor dus niet weg rennen