Wij zijn ons een beetje aan het oriënteren voor een buggy. Wat we zoeken: - een driewieler - mogelijkheid tot slaapstand - geschikt voor lange mensen (1.87m) - moet mee kunnen op de fiets Wie kan ons tips geven voor de perfecte buggy en heeft ervaring met een driewielmodel met de mogelijkheden die wij zoeken?
dan denk ik dat je niet op een driewieler uitkomt. Want zowel de zapp (geen ligstand) en de titanium baby zijn veel te laag. Ik ben 1,72 en vind ze niet fijn lopen. Dan heb je de spider van mutsy, kan wel lekker hoog maar niet op de fiets. verder zullen er nog een paar 3 wielers zijn maar geef je weinig kans
Een buggy, een kinderwagen meenemen op de fiets lijkt me een beetje onhandig Maar als er dan echt geen driewielers bestaan die geschikt zijn voor lange mensen, weet iemand dan een beetje 'vlot' ogende buggy die wel hoog genoeg is en die mee te nemen is op de fiets?
Ik ben ook benieuwd, want ben ook erg lang en kan moeilijk de Mountain Buggy meesleuren achter de fiets!
Zoek je dit misschien? Weet niet of je hem kan verstellen. Marktplaats.nl > Kinderwagen buggy Jogger *div. kleuren*, NIEUW - Kinderen en Baby's - Buggy's
De Mac Laren techno xt is in hoogte verstelbaar. Mijn man is 1.92 en kan er goed mee lopen. Hij kan mee op de fiets, maar het is geen superlichte buggy. Daarentegen rijd ie des te comfortabeler. Hoe lichter de buggy hoe minder plezierig voor je kindje. Als je langere afstanden wilt lopen en je kindje moet er in kunnen slapen, zou ik comfort voor je kindje toch voorop zetten. Hij is alleen niet goedkoop, 250 euro.
Haha ja, maar wel een mooi ding om mee hard te lopen We hebben afgelopen donderdag even geshopt tijdens de mama mazzel dagen van Prenatal en het is toch geen 3 wieler geworden, daar was niet in te vinden wat we zochten. Het is een Koelstra Simba geworden, die was er ook voor een leuke prijs aangezien we hem puur voor even een boodschapje e.d. gaan gebruiken. En moet zeggen dat hij helemaal voldoet aan onze wensen (op het feit dat het geen driewieler is na dan), hij is lekker licht, kan helemaal plat in ligstand en heeft hoge handgrepen. Nu nog even geduld want hij is in bestelling... Bedankt voor het meedenken allemaal!