wij hebben een mega ideale opel zafira! Passen '3 stoeltjes' achterin en als er nog meer mensen meegaan kunnen we 2 stoelen uit de achterbak toveren. geloof dat hij 1700 kg weegt zo ongeveer.... verder heb je ook nog een crysler voyager maar die is veel zwaarder. Verder heb je ook nog een renault grande espace helaas is alles wat zwaarder omdat er ook plaats moet zijn. De peugot 206 station kunnen ook 2 stoelen in de achterbak maar das niet echt comfortabel
Ik ben het helemaal met Smile eens . Wij hebben een Touran - ik heb toen wij een grotere auto moesten ook erg gekeken naar verbruik en wegenbelasting en onderhoudskosten. Touran is in aanschaf wat duurder dan bijv een Renault, maar rijdt relatief zuinig (1/13, bij veel grote auto's zit je onder de 1/10) en 60E per maand wegenbelasting. Wij hebben 3 (losse) stoelen achterin, maar er is ook een versie waar je (net als bij de Zafira trouwens) 2 stoelen helemaal achterin hebt. Als schoonmoeder niet meegaat een enorme achterbak en als ze wel meegaat een enorme achterbak waar 1 kind op een stoel in zit dus .
Inderdaad een Opel Zafira, die hebben mijn ouders en daar kunnen we met zeven personen in (niet dat dat nog vaak voorkomt, maar het kán wel ).
Ik wist niet dat de 308 sw ook voor 7 personen kon ? Wij hebben nu 207 sw maar misschien wordt de 308 dan ooit mijn volgende heb je dan nog wel genoeg ruimte achter in de bak als je er 7 stoelen in hebt ? Of kan je die stoelen eruit halen ofzo ?
wij hebben een toyota verso. Dat is in principe een 5 persoons auto maar je kan er nog een achterbank bij plaatsen (die kan je dan opklappen). Dat kan je dan doen als je schoonmoeder een keer moet meerijden.
Opel safira! Daar heb ik wel eens 5 kinderen in vervoerd die allemaal in maxicosi/kinderstoel zaten, dus dan kun je nog even vooruit met kinderen krijgen
Toyota avensis verso, super practisch en niet erg lelijk 5 stoelen die er allemaal uit kunnen indien nodig en met de extra stoelen erin heb je ook nog bagage ruimte. Succes met zoeken!
in onze Mazda 5 zou dat wel kunnen. 2 zetels vooraan (bestuurder en passagier), 3 plaatsen in het midden en 2 losse zetels in de koffer ruimte. Nu verklein je die ruimte natuurlijk wel erg, dus heel veel kan je dan niet meer mee kunnen nemen.
dat klinkt goed! We hebben nu ook een golf en zijn erg tevreden over volkswagen, vriend heeft nooit iets anders gehad. Maar we dachten in eerste instantie dat er maar 3 personen op de achterbank pasten? Maar je kunt m dus groter maken zeg maar...hahaha ja niet de auto he Ja dat verbruik is echty wel een dingetje hoor....sommige auto`s zijn echt te erg maar dat krijg je omdat ze zo zwaar zijn Maar dit is goed nieuws over de touran!
whahaha mijn arme schoonmoeder! nee dames ze is superlief anders had ik er wel eens over nagedacht om haar aan de trekhaak te hangen Bedankt voor al jullie tips.....super!