Dè manier om poepvlekken te verwijderen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppekop, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik gebruik altijd ossegalzeep en dat werkt hier super. Of een nachtje in koud water leggen helpt ook.

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hmm, bij mij gaat het gewoon in de wasmachine eruit. Van de week 2x poep op rompertje en sokjes gekregen. Vandaag pas gewassen op intensief programma met wasmiddel en een scheutje azijn en er blijft niks achter. Misschien is oudere kinderen poep wat hardnekkiger ofzo?

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @gijsje: dat word een duur geintje als ze minimaal 5x in de week zulke luiers heeft...
    @zoe1983: lydia is jonger dan jouw kindje dus daar ligt het niet aan...

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    dan produceert mn dochter uitwasbare poep :D:D

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    ik spoel het onder de kraan uit en gooi hem in een emmer met groene biotex totdat ik genoeg was heb om de trommel te vullen.
    net voordat het de machine in gaat, gooi ik er ossegalzeep of glansspoelmiddel voor de vaatwasser op.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gister 2kleerjtes behandeld met afwasmiddel, maar zag geen resultaat na het wassen. Vanochtend buiten gehangen en ze zijn SCHOON!!! joepie!!! nou nog zo zien te houden...

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Als het witte rompers zijn en je krijgt de vlek er echt niet uit, is er nog chloor. ;) Heb ik ook wel eens gedaan. Alleen wel heel goed uitspoelen, anders heb je in de was in de rest ook witte vlekken!

En idd, meteen in een emmer zetten, vooral niet laten opdrogen.

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Gelijk uitspoelen en ik gebruik altijd ossengalzeep. Je hebt tegenwoordig van die makkelijke stickjes( soort van pritt stiften), erg makkelijk, en zo eruit.

Deel Deze Pagina