Grrrrr, dit is de tweede keer dat mijn dyson 2 weken na de garantie periode van 2 jaar er mee stopt. Uiteraard midden in de grote schoonmaak terwijl ik alles van zijn plek heb. Geen dyson voor mij meer dus
Neeeee dat is echt rot.. Welke variant heb je? Dit zijn wel echt van die dingen waar ik door ga twijfelen haha, ik weet dat je altijd deze pech kunt hebben hoor. Maar we hebben echt een prima werkende stofzuiger nu (niet steel), die echt €150 was en het alweer 3 jaar top doet haha. Maar toch vind ik het zó’n gedoe om dat ding te pakken, aan te sluiten etc.. Bedankt iedereen voor de reacties! Ik ga deze week naar de mediamarkt! Kreeg net nog mail dat de V15 detect+ daar ook leuk in de aanbieding is… haha
Hier ook weer over op een gewone stofzuiger. Wij hadden de V6, ok een oudje maar voor die prijs heeft hij het 5 jaar gedaan. En dan heb ik de zuigmond en accu al een keer moeten vervangen. Vind ik wel kort.. nu helemaal blij met mijn Miele. Dat gaat als een tierelier! [edit] in het begin werkte hij trouwens top maar in de loop der tijd merkte ik dat hij de randjes niet meer goed op pakte en ook weleens dingen naar voren ‘schoof’ ipv opzuigen. Weet natuurlijk niet hoe dit zit met de nieuwere modellen he.