Ik hoorde vandaag van een vriendinnetje dat ze zwanger is. Super leuk voor haar. Zij willen het vernoemen en hun jongensnaam staat vast, alleen een meisje willen ze ook vernoemen naar haar moeder (Cornelia). Logischerwijs zou een meisjesnaam dus starten met Co (vindt ze zelf mooi). Ik heb gezegd met haar mee te denken maar eigenlijk heb ik ook geen enkel idee.. Kom niet veel verder dan Coralie en Cordelia. Jullie nog ideeën? Ze wil per se een langere naam (minstens drie lettergrepen).
Colette, Coletta Colinda, Colinde Corabel Coraline, Corelien, Coreline Corianne, Coriënne Cozette Corinde
Behalve Colette en Colinda kan ik er niet zoveel van maken (maar vind het ook niet echt mooi). Ik zou eerder wat met het laatste deel doen. Delia, Elia, of Elianne / Eliane ervan maken. En anders de 'or' weglaten en overige letters husselen: Celina Edit: of nog meer letters weglaten en er Aelin/Elin, Aline, Elina of Nora van maken.
I know maar kan echt niks moois maken wat begint met Co. Heb mn post van net nog ff aangepast. Zie mn edit daar.
Beginnend met “co”: Cosima Coco Coosje Constance Coleen Coline Coyenna Courtney Cosan Cosané Eindigend met “elia”: Célia Aurelia Ophelia Of met een “né” klank erin Neva Daphné Shanée Thanee Jeanee Dané
Pff, alles met Co is wel genoemd denk ik! Ik kan niks meer bedenken, maaar ik vind Celia echt een prachtige vernoeming!