Hoi meiden! Hier zijn altijd leuke ideeën en mooie namen te vinden. Ik vind het zo lastig deze keer en zeker een jongensnaam. Onze jongens heten J.ason en B.enjamin... wie heeft er een leuk idee
Ruben Julian Gideon Roan Rowan Levin Nolan Nivan Novan Samuel Jonathan Sophie Lauren Ninthe Minthe Vieve Celine Juline Maureen Feline Isabelle Charlotte Hannah Emma
Wil je de letters 'ja' ook bij een derde jongen laten terugkomen? Zonder dan te veel jut en jul te gaan: Elijah Arjan Matija
Dacht ook gelijk aan Ruben! J.ason B.enjamin & Lucas Pepijn Thijmen Samuel Fabian Kylian Nolan Milan J.ason B.enjamin & Fabiënne Melissa Nina Lilly Rosalie Natalie
J.ason, B.enjamin en Nathan of Quinten!! Cayden, Collin, Duncan, Elian, Espen, Fabian, Ferran, Gideon, Hayden, Kayden, Kaylen, Kevin, Lennon, Marvin, Ruben, Silvan, Steven
Donovan Denver Cameron Donovan Preston Troy Mason Carter Everett Paxton Preston Landon Rylan Raven Yael Ashton Mitchell Ferrence Carter Anthony Tamlyn Jacinta Peyton Paisley Meadow Alexis Avery Elodie Amélie Candice Emily Hailey Indy Rilana Deveny Jamely Lindsey Solane Valente Louen
Jongensnamen had ik al gedaan, nu even wat meisjesnamen. J.ason, B.enjamin en Lauren of Shannon! Aileen, Alicia, Avalon, Caitlin, Carlijn, Carmen, Christine, Elenor, Florine, Hailey, Helena, Karlijn, Lilian, Loreen, Louise, Nadine, Noreen, Peyton, Quinty, Rosalynn, Roxanne, Sharon, Vesper
Tobias Julius Finnian Kelvin Milas Tobian Manuel Midas Jivan Daniël Silvijn Matthijs Iven Hidde Rosan Minte Jule Caro Felise Julin Tamar Milena Yrsa Jasmijn Jinthe Merle Yentl Lianne
Meiden wat een super leuke ideeën zitten ertussen! Wat vinden jullie van deze voor een meisje? Loïs en Lexi/Lexie ?
Lexi/ie vind ik meer een afkorting bij de andere 2 namen is Alexa Alexia Alix niet een idee en dan als roepnaam Lexi