Man is ook over eens dit is de naam nu en plan b naam is er ook dus dat laten we afhangen van de tijd Dus helemaal goed bedankt!
Ik zou gewoon de naam geven. Wij hebben om die reden een naam weggestreept omdat mijn collega een zoon heeft met die naam. En vrij kort na de geboorte van onze jongste nam ze ontslag.
Ik vind het veel belangrijker dat jullie samen DE naam hebben gevonden, dan dat mensen in je omgeving ook die naam hebben gebruikt. Wij komen er zelf nog niet helemaal uit en merk nu hoe belangrijk het is dat je op dit vlak helemaal op een lijn zit. Dat jullie dat wel hebben is een bijzonder iets en als jullie je beiden niet voor kunnen stellen dat je kindje anders zou heten, dan moet je zeker weten voor die naam kiezen.
Haha zoiets hebben wij andersom gehad. Hebben een poes met een bijzondere naam (niet nederlandse, mannelijke naam (niet door ons gegeven!)) en mn man hoorde op een dag een keer van zn oud collega dat hij een zoon had met die naam
Ik zou de naam ook gewoon geven. Je kan met iedereen wel rekening gaan houden. De collega staat ook ver genoeg van jullie af dus zou er niet eens over nadenken om toestemming te vragen.