Bij onze meiden waren we er vrij vroeg uit, voor de 20 weken. Voor beide jongens hebben we pas na de geboorte een naam gekozen. We hadden er 2 en keken wat het beste paste/voelde. Nog steeds heel blij mee!
Ik zou persoonlijk bij de eerste naam blijven, bang dat ik er uiteindelijk spijt van zou krijgen en me misschien gek zou maken door de hormonen.
Bij onze zoon met 12 weken al. Onze dochter paar dagen voor haar geboorte en tijdens deze zwangerschap ben ik er bang voor. Ik denk dat ons kindje zonder naam door het leven moet
kletskoek: die angst had ik deze keer ook dat we er echt niet uit zouden komen, want ik ben meer van de niet 100 in 1 dozijn namen, maar mijn man vind de apartere namen helemaal niets. Net voor de 20 weken echo kwam mijn man thuis met een naam die we allebei leuk vonden en tot nu toe hebben we niet verder gezocht. Het is geen top 20 aam, maar ook geen aparte naam. Dus het kan zo maar veranderen hoor Om op het topic terug te komen, onze namen hadden we over het algemeen wel vrij vlot, al zijn we bij de tweede een week of wat voor de geboorte toch gewisseld van naam.
eigenlijk al heel snel, maar met de 16 weken echo geslachtsbepaling wisten we het zeker. is daarna niet meer veranderd