pff wat vinden we de meisjesnaam lastig we zijn allebei nog niet honderd procent overtuigd van DE naam en twijfelen tussen Jolien en Feline Welke naam vinden jullie mooier? andere soortgelijke mooie meisjesnamen zijn welkom! bedankt voor jullie reactie!
dank je wel ! dit was ook onze eerste keus, maar ons dilemma, hoe spreek je het uit? Feeeelienuh is mijn eerste keus,qua uitspraak, maar dan zou er eigenlijk een streepje op de E moeten, maar dit lijkt me dan weer niet zo handig. wat vinden jullie hiervan? dank alvast!
Feline vind ik leuker. Wat de uitspraak betreft: als ik de naam zie staan zou ik t uitspreken als Fulienuh. Maar jij wilt juist Feelienuh toch?
bedankt allemaal ja ik zou het denk ik uit willen spreken als Feelienuh maar dan geen streepje op de E, of is dat niet handig? groetjes
Ben ik de enige die het vreemd vind om je kindje "kat" te noemen?? Klinkt heel mooi hoor, maar om die reden zou ik de naam niet kiezen... Jolien vind ik wel een mooie naam.
Feline Streepje is wat mij betreft absoluut niet nodig...voor mij staat er gewoon altijd 'Feelienuh'. Vergelijkbaar met Celine (geen 'suhlienuh'), Sabine (geen 'sahbiene'), Simone (geen 'sihmoonuh'), Nadine (geen 'nahdienuh'), Josephine (geen 'johsuhfienuh'), enz.