flirten/sjansen wep of niet als je relatie hebt

Discussie in 'De lounge' gestart door rooswine, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Een vriendin van me vertelde dag zs vandeweek op een feestje geflirt had.ikwat vinden jullie?ik zelf vind het niet kunnen je bent gebonden straks kmt van het een het ander.
    Zij vinx het wel kunnen want zegt ze ik weet wanneer ik moet stoppen. Geef geen gevegevens etc

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind dat haar vriend degene is die bepaald of zij binnen hun relatie mag flirten.

Ik doe het niet en mijn vriend ook niet, maar wat voor ons geldt, geldt niet voor iedereen.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja, hun relatie..

Hier is het not done. Mijn man doet het niet en ik ook niet, als ik weet dat hij me aantrekkelijk vindt is dat genoeg voor mij.

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik bedenk me altijd maar: "hoe zou IK het vinden als MIJN man dat zou doen?"

Is het antwoord daarop " zwaar ***", waarom zou jij hem dan hetzelfde aan doen?

Hier is dat dus not done.. Kijken mag, we zijn niet van suiker, maar flirten etc niet.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    , als ik ga stappen met vriendinnen zal ik zelf niet beginnen met flirten, maar als er met mij geflirt word streelt het wel mijn ego :)
    Ik doe erverder niets mee en ga er ook echt niet op in,want dat vind ik echt te ver gaan.

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Dat ligt eraan wat je onder flirten verstaat. Ik vind dat er in heel veel gevallen een enorm punt van gemaakt wordt.

Van flirten kan ik niet wakker liggen. Ik flirt ook wel eens, maar als ik het idee heb dat diegene denkt dat er meer in zit, vertel ik meteen dat ik getrouwd ben. Ik ken mijn grenzen, maar een beetje flirten is menselijk.

En als mijn man dat doet denk ik er hetzelfde over.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik flirt wel veel, streelt inderdaad mijn ego, vooral als het een erg knappe man is! :p Ik flirt alleen niet als mijn man en ik ergens samen zijn! Dat zou ik van hem ook niet waarderen.. Maar waarschijnlijk flirt hij ook als hij zonder mij is en vind dat ook niet erg zolang het daar ook maar bij blijft haha.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ligt eraan hoe je samen in een relatie staat. Wij zijn bijna 12 jaar samen en kennen eigenlijk geen jaloezie. Mijn man vind het wel leuk als ik mannelijke krijg, hij is trots op zijn vrouw en heeft altijd zoiets laat ze maar kijken ik weet dat je met mij naar huis gaat. Want zelfs wanneer ik met mijn man ben proberen vreemde wel eens met me te flirten.

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Flirt wat af. Heerlijk vind ik het:):D

10. flerk

flerk Niet meer actief

Flirten is heerlijk en hartstikke goed voor je. Mensen die denken dat het meteen ´overspel´ is of tot iets kan leiden... dat hoeft helemaal niet! Ik flirt maar ben zo trouw als een hond. (En nee, van het een komt niet het ander). Ik ken ook mensen die zuur de moralist uithangen maar ondertussen ook hun jeweetwel ergens anders in hangen...

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik vind het heerlijk Hahaha
    Ja hoor mijn man mag ook flirten en hij en ik weten hoe ver we kunne. Gaan..

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik flirt ook vrij regelmatig, heerlijk! Vooral me een leuke papa op het schoolplein, gelukkig wederzijds ;). Ik vind het altijd wel leuk en we weten allebei dat het niet meer gaat worden. Ik vind het ik niet erg als mijn vriend het doet overigens.

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik vind t niet nodig dat manlief met andere vrouwen flirt... Er is een dunne lijn merk ik wel tussen dat mensen vinden dat t geflirt is of gewoon aardigheid. Manlief is namelijk heel aardig (een van zijn ounten waar ik op ben gevallen :p), maar ik meek dat sommige vrouwen er wel eens meer achter zoeken, terwijl hij echt gewoon alleen aardig is. Zelf heb ik vaak dat ik dingen zeg en dan een knipoog, maar echt meer van dat ik met die knipoog bedoel dat het goed is ofzo, en dan denken mensen ook dat je loopt te flirten ;).....

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Binnen onze relatie absoluut niet. Maar dat betekent niet dat dat bij iedereen hetzelfde moet zijn..

15. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Och ik flirt wat af vnl zakelijk.. werkt als een trein. Mijn man heeft daar ook geen enkel probleem mee. Hij weet met wie ik naar huis ga of naar huis kom.
    Wat is dan het exacte probleem met flirten.. in principe allebei aangekleed (tenzij je in een sauna zit of zo), geen kussenen de enige aanraking een hand op een arm of zo ?

16. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Flirten, ja hoor. Vriendlief net zo goed. Maar nooit waar de ander bij is. En altijd oppervlakkig. Blijft toch leuk om te weten, dat je nog steeds een beetje in trek bent zeg maar ;)
    Wij zeggen altijd, buiten mag je honger hebben, thuis kom je eten. Daarbij zijn we veel te blij met elkaar, en kunnen we overal over praten. Scheelt een hoop sores.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit dus:D

18. life

life Niet meer actief

Ligt eraan, moet niet te ver gaam met aanraken of proberen te kussen.
    Maar als ze flirtrn doe ik soort van mee en dan zeggen nou ga weer naar me vriend. Die koppen is werelds hahah

19. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Persoonlijk vind ik dit dan weer te ver gaan. Deze flirt is vaker dan 1x en in mijn ogen dan niet echt onschuldig meer.

Onschuldig flirten vind ik niets mee. En een onschuldige flirt vind ik iets wat in het voorbij gaan gebeurt, een flirt die niet "verwacht" of uitgedacht is maar die gewoon gebeurt op dat moment.
    Flirten kan ook alleen als je er open voor staat, ik denk dat je toch op een bepaalde manier naar een man/vrouw moet kijken wil je kunnen (gaan) flirten.

Als mijn man erbij is flirt ik niet gewoon omdat ik dat naar hem toe niet netjes vind.

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Precies dit dus ;) scheelt me weer schrijven haha

Deel Deze Pagina