Ik heb sinds een poosje Windows 8, en als ik op zwangerschapspagina ga of op Facebook of op Marktplaats, moet ik altijd alles opnieuw weer invoeren, dus gebruikersnaam met wachtwoord. Ook wanneer ik heb aangevinkt dat ik de gegevens wil bewaren, tenzij ik uitlog. Iemand enig idee of ik ergens iets kan aanvinken of zo. ?Ik gebruik Google Chroom als webbrowser.
ik heb ook google chrome en als hij vraagt om te bewaren klik ik altijd ja en hoef daarna nooit meer in te loggen
Dat is vreemd want dat is bij mij dus wel het geval. Ik had eerst Windows 7 met google chrome en toen hoefde ik ook nooit in te loggen verder. Nu heb ik dus Windows 8 en moet ik steeds wel alles opnieuw invullen.
Ik heb het ook met windows 8. Ik heb zp en bepaalde sites nu via mozilla firefox en daar heb ik geen problemen mee.
Ok! Maar gebruik eigenlijk altijd Chrome en is lastig om te wennen aan een nieuwe webbrowser. Maar dan weet ik in elk geval dat ie het daar niet doet, thanks.
Je kunt het vinkje bij de instellingen van Google Chrome aanzetten, zodat wachtwoorden opgeslagen worden/gevraagd wordt of je ze wilt opslaan. Naast je adresbalk bovenin, helemaal aan de rechterkant, zie je een plaatje met drie streepjes onder elkaar. Daar klik je op en dan kun je vervolgens naar de Instellingen gaan. Dan ga je onderin naar Geavanceerde instellingen. Naar beneden scrollen, het staat onder Wachtwoorden en formulieren.