Dé Tandenpoets tip!!! het werkt, na 100 dingen te hebben geprobeerd :P

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis26, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

heleuuu

heb al veeeel topics hier gezien over tandenpoets drama... en zelf ook alles geprobeerd, liedjes zingen, een paar dagen niet poetsen, met man en macht m vast houden en poetsen, vliegtuigje spelen, m zelf laten poetsen,

Maarrrrrrrrrr nu heb ik iets gevonden waardoor hij het jammer vindt als ik stop hihihihhi en dat wou ik even delen want hoop dat een aantal van jullie er wat aan hebben...

ik heb een tanden borsteltje en heb er nog 1 gekocht voor hem..... dan gaat ie daarmee zn mond in, en dan ga ik soort gevechtje aan met zijn tandenborstel..... dan zeg ik... hee jij ga es aan de kant, ik wil hier poetsen..... (beetje lastig om uit te leggen) maar hij ligt helemaal in een deuk dan..... ga ik m aan de kant duwen en ondertussen zorg ik dat ik al zn kiesjes en tandjes poets... gaat helemaal geweldig! hij huilt nooit meer!!!

Nou ben benieuwd bij wie het nog meer werkt :D

Liefs Muis

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ha ha

Kan me voorstellen dat hij het leuk vindt.

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Wij maken er een spelletje van. Meneer tandenborstel, ook hij ligt helemaal in een deuk, en zelfs als hij naar bed gaat vraagt hij om meneer tandenborstel.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik kreeg hier ooit de tip om je kind met zijn hoofd in je schoot te leggen en dan zijn armen onder mijn benen zodat hij geen kant meer op kan. Daarna poetsen we alles wat we gegeten hebben weg (Ohjee, ik zie nog brood!) Af en toe zeg ik dan: Ik zie papa! Dan ligt ie helemaal in een deuk en zegt ie dat dat helemaal niet kan. De eerste paar keer vondt ie het niet leuk, nu gaat hij er helemaal voor liggen! Mijn dochtertje trouwens ook. Maar jouw tip lijkt me ook een hele leuke!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dit gaan we vanavond ook proberen, poging 2084739933040 maar wie weet, klinkt goed in ieder geval!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Leuke tips, ga ze direct vanavond eens proberen....!

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ind ga het ook proberen! een leuke tip!

8. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Leuke tips :D

9. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    en nu ben ik benieuwd hoe het bevallen is bij de kids/ouders die deze tip voor het eerst ingezet hebben..

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik doe tegenwoordig ook samen tanden poetsen. Hij mag ook zijn tandenborstel onder de kraan houden en hij krijgt een mini drupje tandpasta erop. Dan kan hij een beetje poetsen en ondertussen kan ik ook zijn tandjes poetsen. Het werkt niet altijd maar vaak wel. Ik ga jou tip ook nog proberen!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat hier helpt is tandenpoetsen voor de spiegel dan doe ik tandenpoetsen en doet zij dr mondje wagenwijd open om naar dr tandjes te kijken :p

12. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    oh weer een tip..En nog één, voor de spiegel had ik nog niet geprobeerd! Dank jullie!!
    Het is hier ook een drama we doen het tegenwoordig in bad maar soms mag ik heel even over een paar tandjes strijken maar nog vaker kom ik er niet in. Dat neer leggen en armen onder mijn benen wordt hij echt helemaal hysterisch.. zucht!

13. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Terwijl ik zijn tanden poets, poetst mijn zoontje de mijne.
    Hij heeft de borstel vaak verkeerd om maar dat maakt niet uit.
    We zitten heel gezellig met open monden tegenover elkaar.

14. Rono

Rono Niet meer actief

en hoe doe je dat met tandpastaa? je zou die kop van mn dochter eens moeten zien als ik t erop doe...

15. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    De tandenborstel die hij vasthoudt is droog.
    Hij is nu nog op de leeftijd dat hij dat niet in de gaten heeft ha ha.

16. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Wij hebben trouwens wel drie verschillende tandpasta's geprobeerd voordat we er eentje hadden die hij lekker (lees: niet vies) vond.

17. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke en grappige tip.
    Tot nu toe nog geen problemen met poetsen, maar ik ga dit wel onthouden voor het geval dat!!
    Dank!

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ahhhahhaah wat grappig!! ik ga het ook proberen. hier helpt ook niks meer dus wie weet gaat het hiermee wel lukken.

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    En als dat alles nog niet helpt is er nog altijd elektrisch poetsen...

Onze zoon vind het razend interessant als wij onze tanden poetsen met de elektrische tandenborstel. We poetsen ook altijd samen trouwens. Kaas en cheese zeggen werkt als een trein! Eerst hij met zijn eigen borstel en jij met je eigen en daarna even ruilen.
    Wellicht werkt het net zo goed bij jullie als bij ons...

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die ga ik onthouden.... Moet ze hier toch eerst een tand gaan krijgen whaha.

Deel Deze Pagina