Haha wat goed verzonnen! Ik ga 'm onthouden, mocht het bij Isabelle nodig zijn. Milan vindt tandenpoetsen sowieso al leuk, geen trucjes nodig, hij vraagt er wel 10x per dag om, gek kind!
electrisch poetsen is echt een feest wij hebben onze zoon ( bijna 3 jr ) mee genomen naar de winkel en hem laten kiezen tussen 2 borstels
Gelukkig vind mij kleine man het tandenpoetsen helemaal leuk. Zodra hij de tandenborstel al ziet gaat zijn mond wagen wijd open en zodra we aan het poesten zijn is het hard lachen want waarschijnlijk kriebelt het hahahaha
hier ook jaaaaren strijd gehad nu gaat het heel goed, sinds ik een elektrische borstel heb gekocht is het geen strijd meer. Maar weet iemand of dat ook al bij hele kleine kindjes mag? Ik dacht van niet? Pas vanaf 3 jaar ofzo?
Op Oral-B staat bij de de electrische kinder- tandenborstels dat de ene niet onder de 3 jaar gebruikt mag worden en de ander is vanaf 5 jaar. Oral-B producten Oral-B producten
Ik ging t laatst ook vragen bij de Etos, werkt hele leuke vrouw heeft zelf ook 2 kleintjes... en ik zei dat ik opzoek was naar electrische voor mijn zoontje van anderhalf omdat ie onze zo leuk vindt... Maar zij had hetzelfde met haar kindjes, heeft het toen aan de tandarts gevraagd en die zei dat je het ECHT niet voor het derde (liefst 4e) jaar moet doen... omdat het tandvlees van die kleintjes super snel beschadigd en dan kunnen ze ontstekingen krijgen ofzo... schijnt echt super slecht te zijn..... Vond het zo lief en eerlijk dat ze dat zei! geen verkoop trucjes oid
Hier gelukkig nooit een drama geweest! Zij komt tegen me aan staan met haar rug, ik poets dus vanaf de achterkant haar tanden. En ik heb teletubbie tandpasta van prodent gekocht. Als ik nu zeg dat we gaan tandenpoetsen rent ze al naar de badkamer met de woorden "oh oh". Hihihi, zo grappig! Daarna mag ze altijd nog even zelf poetsen en haar mond afvegen aan de handdoek! Dat vind ze nog het leukste volgens mij!
hihihihi je onderschrift!!! dat is mijn favo stukje uit gooise vrouwen!! ik heb t wel 1000 keer terug gezien op youtube GE-WEL-DIG!!!!!
Heb het gisteravond en vanmiddag geprobeerd maar helaas....onze dame trapt er niet in! Maar we houden vol, ik ga eens een andere truc bedenken.... ! Misschien hebben andere dames meer geluk!