Hoeveel ben je daaraan kwijt? Ik heb nu 42 pagina's en zit op 40 euro, vind het toch best veel geld! Of is dat een redelijke prijs?
ik bestel het bij de aldi....ik heb voor 50 pagina's 35 euro betaald incl verzendkosten ( fotoboek is 21 bij 28 cm)
Wat een ****zooi zeg!!! AHHHHH heb ik net 20 pagina's af, en ik druk na elke pagina op save..wil alleen de laatste pagina niet opslaan en sluit dan af. Nu open ik mn bestand weer heeft ie nix opgeslagen!:x:x hoe kan dat nou???!! Weet iemand hoe ik die pagina's terug kan krijgen of kan dat niet meer??waar sloeg ie het dan op elke keer als ik op save klikte? Ik baal echt zeg! Kost zoveel moeite
ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de aldi, nadeel is dat je foto voor foto naar het rechterkader moet slepen maar dat vond ik niet erg, bij afsluiten vroeg hij automatische of ik het wil opslaan of niet, voordeel vond ik ook... als ik deed op automatische indeling... stond het precies zoals ik het hebben wou... de eerste foto die ik naar rechts sleepte kwam ook als eerste foto in het albu.
Ik bestel het ook altijd bij Webprint. Goedkoop en snel in huis. Hoef je er met dit weer er niet door. groetjes Loes
Schrijf je in voor nieuwsbrieven! Ik maak nooit een album zonder korting, dan weer 15%, dan weer 20%. Ik krijg mail van tnt, webprint, albelli, wij fotoservice en hema. En dan zitten er af en toe codes bij waardoor je korting krijgt Ga meteen aan de slag! tnt: Maak nu je fotoboek en deel het daarna met je beste vrienden, je ouders óf je opa en oma! Zij kunnen dit boek dan bekijken en nabestellen! Nu 6,- korting op fotoboek M! Promotiecode: TNTMACTIE6 wij fotoservice: Voor de allermooiste foto's is er het Album Luxe. Een prachtig fotoalbum van maar liefst 40 pagina's dik. Elke pagina kun je naar wens samenstellen: jij bepaalt de lay-out, de achtergronden en de teksten. Ook de omslag ontwerp je zelf, zonder meerkosten. In stijlvol A4-formaat met gratis laklaag op alle pagina's. Album Luxe is in 2007, 2008 én 2009 verkozen tot Beste Koop door de Consumentenbond! Nu van 22,95 voor slechts 17,95 (excl. verzenden). Aanbieding geldig t/m 14 maart 2010 En bij albelli is er ook een actie