Hallo, Ik ben aan het afvallen en heb een tristar weegschaal ( digitaal ). Nou telkens als ik er op sta met de hakken helemaal aan de achterkant weeg ik meer als dat ik zeg maar met mijn tenen helemaal tegen de voorkant aan sta. Dus hoe moet ik er nou precies op staan? Liefs
mij lijkt me dat dat niet zo uitmaakt, als je het maar elke keer op dezelfde manier, zelfde tijdstip en zelfde gekleed (of in je nakie) doet. dan kun je zien of er verschil is.
Al sta ik er een seconde later op, zit er weer verschil tussen.. 103,4 of 101,4 is toch een verschil...
Aan het begin van je dieet moet je achterop staan. Hoe dichter je bij je streefgewicht komt, hoe meer je naar voren mag gaan staan. Dit 'mazzeltje' moet je jezelf toch gunnen, nietwaar?
hahahhaha ja snap er de ballen niet van hoor.. is gewoon een nieuw ding. Ik begon met 107,8 2 weken geleden.. dus als het echt 101,4 is ben ik gelukkig hahahah
Ik heb ook een digitale weegschaal en ik heb ook dit probleem. Het komt doordat de ondergrond van de weegschaal niet waterpas is. Nu is ons hele huis echt ontzettend scheef, dus niks staat hier waterpas. Dus ik ga maar elke keer op dezelfde manier op de weegschaal staan. Helaas zijn ouderwetse weegschalen moeilijk te krijgen.
zoveel ben ik al afgevallen.. Grotendeels is dit gekomen doordat ik normale cola heb vervangen door light cola..
Hier ook veel problemen gehad met onze weegschaal. Er kon zo 3 á 4 kilo tussen zitten. Maar ik zou inderdaad het advies geven om op een plek, met dezelfde kleding, op hetzelfde tijdstip te wegen. En......... van harte gefeliciteerd met de kilo's die je al kwijt bent!
* Met mijn handen voor mijn ogen, uit schrik voor mijn gewicht!* LOL Hier een oudeewtse van IKEA, 5 euro. Ook een digitale maar nergens last van!