Bij mijn vorige zwangerschap ben ik vroegtijdig moeten stoppenmet MVM doordat ik steeds moest overgeven van de stank als ik de flessen opendraaide. Heb toen vanalles geprobeerd maar niets leek te helpen tegen de stank. Ik heb de fles bovenop de droger staan (die staat op de wasmachine) en ik vul em ook terwijl hij daar staat. Doordat de fles hoger staat als ikzelf ben gaat de geur denk ik omhoog want ik ruik er serieus helemaal niks meer van! Dacht deel het ff met jullie
De vrouw van MvM zij tegen mij als je nieuwe flessen hebt moet je ze buiten neer zetten om te luchten met deksel er af maar weet niet of ze ook nog op de kop moesten. Heb het zelf niet hoeven doen. Had er niet zo veel last van.
Zou ze niet op de droger zetten, dan worden ze juist warm van waardoor je de geur beter ruikt! Verder heb ik helaas geen tips... ben blij dat ik er weer vanaf ben...
Hmmpf ik twijfel nog steeds. Wel of niet meedoen? Vorige keer voor het eerst meegedaan maar vroegtijdig moeten stoppen ivm miskraam. Pff die geur in die flessen....
Ik zit ook te twijfelen vind t heel goed dat t bestaat maar denk toch dat ik t niet nog een x ga doen hihi vond t ook heel vervelend om in dat ding te plassen t paste niet goed in de wc haha
Ik heb deze keer niet meegedaan. De vorige twee keer was ik er steeds zoooo ziek van, dat heeft echt wel een stempel op mijn eerste trimester gedrukt. Dit is waarschijnlijk mijn laatste, dus wilde deze keer echt alleen maar genieten. Als ze aan die geur nou eens iets konden doen.. zou toch erg fijn zijn, want inderdaad even buiten zetten hielp hier geen zier!
Ik doe dit keer ook weer mee, ik zette nieuwe flessen altijd even met de dop eraf buiten neer. En overgieten naar de fles was: diep inademen, dop eraf, overgieten, dop erop en heel hard weg rennen Van mijn vorige zwangerschap was ik nauwelijks misselijk, nu wel heel erg dus t gaat wel eens mis
Ik vond het inderdaad ook al schelen als de flessen eerst even buiten (open) hadden gestaan. Verder kan ik me voorstellen dat het inderdaad scheelt om ze wat hoger te zetten. Geur gaat omhoog, voor mijn gevoel. Dus als je er niet met je neus boven hang, helpt dat vast. Maar ik zou echt niet boven mijn hoofd kunnen gieten zonder dat... nou ja: you get the picture. Geen experiment dat ik met urine wil uitvoeren, al is het van mezelf.
Ik ving gewoon altijd alleen maar mijn eerste en laatste plasje op, als vriendlief thuis was om de urine over te gieten Want ik was erg misselijk en kon de boel niet overgieten zonder te gaan kokhalzen. Gelukkig heb ik een hele lieve man die zonder morren elke keer mijn plasje in de fles goot. De geur van de fles zelf had ik geen last van, maar die urinegeur.... Bleeeh!
Ik vind het helemaal niet vies ruiken! Gewoon even met de deksel eraf buiten zetten een halfuurtje en de ergste lucht is eruit!
Ik vind het er gewoon bij horen om mee te doen en doe dan ook braaf weer mee... maar ik tel de dagen af tot ik er klaar mee ben. Ik ben al misselijk en die geur en dat gedoe met plassen helpt echt niet mee...
In de begin weken had ik er nog niet zoveel last van maar de laatste weken wel dus. Heb het ook al geprobeerd om ze met deksel op buiten te zetten helpt allemaal niet. Hier gelukkig ook een lieve man als die thuis is die het dan voor me doet. Anders neus dicht en snel overgieten. Maar fijn is die lucht niet.
Ik vond het deze keer minder stinken!! Heb bewust meegedaan omdat pregnyl, wat ze ervan maken, zo vaak niet te leveren is en dat is nodig voor vruchtbaarheidsbehandelingen, die wij ook nodig hadden voor de 2e. Bij de 1e ook meegedaan, maar bij de 2e echt bewust, omdat ik wist hoe belangrijk het was. Hoop dat er toch meer mee willen doen, even adem in en snel vullen. Het is voor een goed doel!
Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen meegedaan. En ja ik vond het ook stinken, ik kreeg er ook een beroerd gevoel van. Ook ik telde de weken af dat het klaar was. Maar dit is toch wel het minste wat je kunt doen voor de dames die hulp nodig hebben bij het zwanger worden.
Ik hield de deksel nog zoveel mogelijk schuin over de dop tijdens het inschenken, om de geurverspreiding te minimaliseren. Maar beste tip is inderdaad - inademen - schenken - dop erop - maken dat je wegkomt
Krijgen jullie trouwens alle 8 de flessen vol? Ik red amper 4/5 moet dan toegeven dat die fles niet overal mee naartoe gaat en dat ik het af en toe gewoon lekker vind normaal op de wc te gaan zitten..
Nee ik had altijd maar 1 kratje vol. Toen ik zo misselijk werd heb ik op de website aangegeven dat ik maar 1 kratje wilde en vanaf toen werd er elke keer ook netjes maar 1 krat geleverd. Ik ging die flessen ook echt niet meenemen hoor, alleen thuis ving ik m'n urine op en meestal alleen m'n eerste en laatste plasje van de dag.
Ik vind het over het algemeen ook heel erg mee vallen, al tel ik deze laatste week echt heel erg af! Ik ben wel heel erg blij dat ik het gedaan heb, en zou het de volgende keer weer doen! Als ik zie hoeveel vrouwen hier op t forum hulp nodig hebben.. Ik doe t graag! Ik zit meestal rond de 6 flessen, heb ze alleen thuis staan, ook niet op t werk.