Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen. Want ik ben zwanger, maar vrees voor een miskraam. Oke, uit gewenning temperatuur ik nog elke ochtend. Temperatuur schommelt tussen de 36.7 en 36.9. Vanochtend was het echter een halve graad gezakt! Is dit erg? Progestron zorgt voor een hoge temperatuur! En progestron is wel iets wat mijn lichaam moet gebruiken! Dus dat mijn temperatuur gezakt is moet toch door het, gebrek van, progestron komen? Daarbij zijn in een week, 1,5 week tijd, al mijn kwaaltjes met de Noorderzon vertrokken! Iemand hetzelfde/soortgelijke meegemaakt? Want ik maak mezelf gek vrees ik!
Toevallig heb ik de maand dat ik zwanger werd voor het eerst getemperatuurd. Ook bij mij daalde mijn temp gewoon toen ik ongesteld moest worden, maar toch was ik zwanger. Ook daarna steeg ie niet meer ofzo. Heb trouwens nog maar 2x daarna getempd, in de weken erna. Bij mij zei het dus helemaal niets, want ben nog gewoon in verwachting. Denk dat je het beste gewoon rustig kan afwachten, je hebt het toch niet in de hand. Sterkte en hopelijk is alles gewoon goed
Toen ik wist dat ik zwanger was temperatuurde ik ook nog wat dagen door. Opeens was mijn temp ook een halve graad lager ik schrok me rot! Ik ben toen ook gestopt met tempen en ik zal als ik jou was ook stoppen want ik maakte me helemaal druk om niks. Ik hoop dat het net als bij mij niks is om je zorgen om te maken!
Ik heb ook nog getemperatuurd hoor en ik heb van mezelf altijd 36.8 grd en sinds ik zwanger ben 37.1 grd en vorige week had ik opeens 36.9 grd.. toch nog steeds zwanger hoor.. heeft ook miss met meerdere omstandigheden te maken (wann je t opneemt, of je al veel activiteit hebt gehad enzv enzv) Kwaaltjes waren bij mij ook wel eens dagen verdwenen en dan opeens weer terug.. Wil niet zeggen dat je alleen zwanger bent als je kwaaltjes hebt he? Er zijn zat vrouwen die niets doorhebben omdat ze totaal geen kwaaltjes hebben.. en wij zijn er allemaal op gefixeerd omdat we het natuurlijk graag willen.. dus dont worry too much! en zoals hier wel eens vaker op t forum staat, zolang je geen hevige buikpijn en bloedverlies hebt, zou ik me nog niet te druk maken maar vooral ook genieten
Jullie stellen me toch iets gerust! Dankjewel! Het is gewoon een combinatie van die hormonen, de grote wens en gewoon onzekerheid, bang dat het misgaat. Ik heb soms lichte menstruatiekrampen, maar ik bloed niet. Dus eigenlijk ook niets waar ik me zorgen om kan maken. Maar wat Sherry zegt: ik ben zo gefixeerd op de kwaaltjes. Nja, loslaten! Nogmaals bedankt.
k heb precies hetzelfde, die menstruatiekrampjes en geen bloed en dan maak ik me al helemaal zorgen en bang dat als ik naar de wc ga dat er bloed bij zit.. :s Maar idd het is dat wij er zo mee bezig zijn en je elk dingetje wat je voelt (of niet voelt) in de gaten houdt dat je er gek van kan worden haha Komt wel goed meis, nog iets meer dan een weekje dan heb je je eerste echo gelukkig!
menstruatie krampen heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad!! dat is juist het oprekken van de baarmoeder dus een goed teken! komt vast goed meid!