Ja een lastige het is idd t/m 12 jaar. Dus in het jaar dat je 12 ben zit je nog goed. Maar twijfel ook wel eens.
Prijzen zijn per persoon en gelden voor volwassen en kinderen vanaf 12 jaar. Kinderen van 4-12 jr betalen de helft, kinderen > 4 jr zijn gratis dit is wat er op de website staat, wat moet ik nu betalen als ik 12,5 ben?
- betekent tot dus alles tot en met 11, anders had er volgens mij gestaan: 4 t/m 12. Als je 12,5 bent, moet je dus helaas de volle prijs betalen.
Volgens mij moet je met 12 het volle pond betalen en s dit tot 12 jaar maar gewoon even met ze bellen dan weet je het zeker
Even contact opnemen. Klopt sowieso niet heel veel van. Zoals het er nu ook staat met > 4 jaar, is iedereen boven de 4 gratis . < is het kleiner dan (in dit geval jonger dan). Dus ook verkeerd teken gebruikt. (Of ik moet het verkeerd hebben, maar zo herinner ik me de '<' en '>' tekens.)
ik zou ff bellen. het spreekt elkaar tegen. 4-12 is normaal iedereen die 4,5,6,7,8,9,10,11,12 is. < 4 is op de dag dat je 4 wordt geldt het 50% tarief. een dag ervoor is nog gratis. Maar vanaf 12 is de dag dat je 12 wordt.
Grappig voor mij is de tekst apeduidelijk.. voor iedereen vanaf 12 jaar is het 100% van 4 TOT 12 jaar 50% en 0 - 3 jaar gratis. Zonder de eerste zin zou ik het nog wat moeizaam vinden maar in zijn totaliteit is er voor mij geen twijfel mogelijk. Met 12,5 jaar betaal je het volle tarief.
Je bent nog 12 jaar dus je betaald de helft. Wanneer je 13 of ouder bent dan betaal je het volwassen tarief.