Dé tip voor bruine benen

Discussie in 'De lounge' gestart door Joky, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha, herkenbaar. Voor mijn trouwen ook een serie zonnebank gedaan, sta ik op een feestje een week voordien, begon m'n verhaal over bruiner willen worden zodat ik beter uit zou komen in m'n jurk. Zegt iemand: O, maar dan moet je even gaan zonnebanken een paar keer!
    En bedankt, dat had ik net gedaan.... Was dus niet te zien :x
    :D

2. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik draag bijna altijd rokjes, en zodra het qua temperatuur kan, met blote benen. Al in april kreeg ik vragen over hoe het kan dat mijn benen al zo bruin zijn. Vorig jaar en het jaar ervoor dacht mijn vader dat ik een panty aanhad terwijl mijn benen toch echt bloot waren.

Ik fiets erg veel met mijn kids op de fiets, dat zorgt dat mijn benen nu weer in goede conditie zijn en dat ik nauwelijks cellulitis heb.
    Dus dit jaar ging de panty in maart/april al uit en gaat pas na september/oktober weer aan (al dan niet met laarzen voor de warmte).

Overigens kan ik dit nu doen weer, tijdens en (vlak) na mijn tweelingzwangerschap woog ik beduidend meer dan twee keer mijn huidige gewicht, dus toen ging ik niet voor deze optie :)

Dus: fietsen en buiten sporten met korte rokjes en broekjes! Kies niet voor de auto maar de fiets of lopen naar werk/winkel etc.
    Het gaat dan echt vanzelf. En je krijgt er voor niks ook een betere conditie van!

Deel Deze Pagina