dé wastip! {gevraagd}

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Jul 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik gebruik altijd ossegalzeep vanish biotex oranje flessen en shout en echt alles wat jason of me hubbie ook knoeien het gaat eruit

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Dis is een goede tip, doe jij het dan in een afsluitbare emmer?
    En hoe lang laat je het gemiddeld weken?

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    ossegal zeep en de kleding een nacht in wasmiddel laten staan op 60 graden wassen.

4. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Een schepje Vanish bij de was doen. Alle vlekken zijn eruit!

Ik snap één ding nooit: waarom maakt iederen zich druk om slabben die vies zijn. Als ze toch fris gewassen zijn, dan maakt het mij nl. niet uit dat er nog een vage oranje pastavlek ofzo inzit. Ben ik daar nu zo gek in?

Pim

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pim->
    ik vind dat bij slabber ook niet zo erg, als het te gek wordt gaan ze gewoon de prullenbak in
    alleen ik bedoel echt de kleding en de rompers, vind het wel zo fijn als dat allemaal heerlijk schoon is

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik weetn iet of je de producten van HG kent? deze zijn aardig aan de prijs maar wel altijd heeel goed vind ik zelf. Volgens mij hebben zij ook een vlekkenverwijderaar....

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik doe dat inweken ook, gewoon in een open emmer en een dag of 2 laat ik het staan. Gaat wel een beetje vreemd ruiken.

Ik heb gisteren een oranje vlek in mijn eigen shirt gekregen en dat krijg ik er dus niet uit. Heb echt staan janken, want het is zo'n mooi shirt.
    Inweken, shout, groene zeep. Hielp allemaal niet. Het is hooguit wat lichter geworden. In de bleek kan niet, want er zit een lichblauwe print op.
    Ga straks maar even kijken of ik een wonderflesje kan kopen. :(

8. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier (nog) geen kliederkindje maar wel een kliedermannetje. Als ik een (erge)vlek zie leg ik die eerst in de vanish en daarna wassen en nog een schepje vanish bij de was.
    Hopelijk word onze kleine niet net zo'n grote klieder als papa :)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja vlekkentovenaar is dat volgens mij! Volgens mijn vriend (en die heeft een stomerij) wonderspul!

En hij doet trouwens altijd groene afwasmiddel op een vlek, even goed schrobben met zo'n nagelborsteltje en dan in de wasmachine! En de vlekken zijn er toch echt altijd uit!

Succes

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Mijn ervaring is, dat het ook aan je machine ligt. De ene machine wast gewoon beter als de andere.

Gelijk wassen en dus niet eerst in de wasmand gooien helpt vaak ook wel.

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Heh!?! en ik maar aldoor denken dat ik gek was geworden! Ik heb idd ook wel eens van die zwarte strepen op mijn kleding gehad. Ook uit zo'n zuinige machine idd...

12. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jalea je schreef een fles schoonmaakazijn in je wasmachine ? waar moet ik die on doen dan in het zeepbakje ?

@ts : bleken in de zon ?
    ik ben ook erg voor pure groene zeep blokjes uit frankerijk .........heerlijk ! effe insmeren in laten trekken en voila ....tomatenvlekken laat ik bleken in de zon

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Laatst kreeg ik de tip om eens O2 te proberen. Je weetwel, die wit blauwe fles van Glorix waar je de wc mee schoonmaakt.

Ik was bang dat daar chloor in zou zitten en je dan dus uitbijtvlekken zou krijgen maar dat is niet het geval. Tot nu toe krijg ik echt alle vlekken eruit met dit goedje! Even laten intrekken, boenen en schoon is het, ZELFS de sinaasappel/liga vlekken verdwijnen ;)

14. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    :) :) Humor! ;)

Share This Page