Wij geven elkaar ook niks met de kerst...trouwens het mooiste kado heb ik een maandje terug gekregen!!
nee sorry ook niet mijn smaak. Normaal geven we elkaar altijd dure kados met kerst maar dit jaar hoef ik niks. Wil het geld liever bewaren en het mooiste kado heb ik op 17 juni al van hem gehad o nu ik erover nadenk... als ik dan toch iets mocht kiezen zal het een nieuwe zwangerschap zijn!
Maar ik vind het wel heel mooi en bijzonder. Maar lijkt me niet zo handig, stel je bent aan het zuigen en je knalt net even te hard tegen je 'tafel' .... kan je vertellen als die hoeveelheid water je huiskamer binnenkomt dat je je bikini kan aantrekken hoor. En idd hoop werk. Maar zou het breken van het glas niet gebeuren en zou iemand hem KOMEN schoonmaken. Ja leuk. (ook voor mijn 2 katten )
Vind het ook niet echt dat je zegt heel charmant..maar goed zoveel mensen zoveel smaken! Als ik iets materieels mag kiezen puur voor mezelf dit jaar en niet voor de beeb.....een nieuw huis....deze is nog prima hoor hahah....maar wil heel graag terug naar mijn brabantje. Maar het liefste wil ik natuurlijk over 5 maanden een gezonde wolk van een meid, dat we alles samen goed doorstaan en dat ons gezin en mijn familie gezond mag blijven.
wouw ik vind hem wel gaaf hoor...maaridd wat een werk om schoon temaken. Ik vond ons eigen aquarium al een hoop werk....maar het is wel super apart en gaaf. Wat ik wil van de kerstman....het liefst het terrarium wat ik laatst heb zien staan in de winkel voor 4000 euro en dan met mn leguaan! maarja nog ff flink doorsparen voor ons want het zit er voorlopig helemaal niet in
ik heb de eerste kerst dag min eisprong zou graag van de kerstman mijn eerste kindje krijgen / als kadoo een bevrucht eitje die zich lekker goed innesteld in mijn baarmoeder zijn. haar kamertje voor 9 maanden