Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met de D-Chiro inositol vitamine D-Chiro Inositol Als ik dit eerder had geweten was een tussenkomst van ziekenhuis misschien helemaal niet nodig...
Als dat de oplossing was dan had het ziekenhuis ons wel dat gegeven in plaats van die peperdure behandelingen. Dus ik geloof er niet in Ik zou ook niet zomaar iets gaan slikken. Heb voor de MMM gekozen en daar ben ik blij om. Het is zwaar en de wachttijd is verschrikkelijk. en na clomid 50, 100 en 150 en menopur 75 en 112.5 slaat de 150 dosis nu eindelijk aan. Nog geen eisprong gehad maar eindelijk op de goede weg! Succes met de weg die je gaat bewanden!
In de 'artsenfolder' die je kunt downloaden op die site staat bronvermelding van 4 onderzoeken uit periode 1999-2002...dat zou inhouden dat men 12-15 jaar de tijd heeft gehad om met dit wondermiddel de wereld te veroveren....ehh...en wat dus niet is gebeurd.
Ah thanks victoire! En catmommy uiteraardDan laat ik het lekker links liggen... Vandaag ongesteld geworden dus woensdag starten met clomid! Spannend.....
Dit topic is nog niet gesloten dus ik dacht.. ik kan nog reageren. Ik heb alle info even op de site gelezen en ook ervaringsverhalen en ik lees er toch hele goede dingen over hoor. Ik zit toch te twijfelen om dit te gaan slikken...
Je kunt het altijd proberen, het zijn natuurlijke ingrediënten dus zou niet schadelijk moeten zijn. Ik hoef het niet meer te proberen want ben in ronde 1 met clomid waarschijnlijk zwanger, zie onderschrift! Succes
Ik was in juni ook zo ver om het te kopen. Op een gegeven moment ga je alles geloven. Bij zo'n vitaminenwinkel in de stad geweest, maar die verkocht het niet. Hij is toen de bestandsdelen gaan bekijken en kwam tot de conclusie dat ik ook een andere vitamine kon proberen. Teunisbloemolie. Ik kreeg een grote groene pot met doorzichtige capsules mee en moest deze een maand of 2 gebruiken. Terwijl ik dit braaf slikte bij m'n ontbijt kreeg ik op 15 juni een primolut kuurtje. En een maand later... Een positieve test in handen. Ik zou dus zeggen: probeer die teunisbloemolie eens een keer!
Maar teunisbloemolie mag je niet meer na je eisprong slikken he? En in DCI zit toch heel wat anders dan teunisbloemolie? Nja... ik wacht het even af. Als er nog meerder met ervaring zijn, dan hoor ik het graag!