Hallo.. Ik heb even een vraagje sinds ongeveer 1 week heb ik best veel spierpijn in mijn boven benen en in mijn liezen en sinds vannacht ook in mijn armen oksels en borsten. en omdat ik daar ook erg moe bij was ben ik vandaag maar even naar de ha geweest test gedaan,, negatief natuurlijk. Nu moet ik dus een week wachten tot mijn nod en dan terug komen. Nu wil ik weten heeft een van jullie hier ook last van gehad.. T is geen griep of zo want verder voel ik me niet ziek en de ha heeft daar ook niets over gezegd.
Hey, Ik heb dezelfde klachten en ga straks naar de huisarts. Ik laat je wel even weten wat hij ervan zegt.
hi ik heb dat ook! Iedere ochtend lijkt het net alsof ik de dag ervoor een marathon heb gelopen Raar is het wel....en wat het kan zijn? Geen idee. Groetjes
De dok denkt dat ik misschien zwanger ben Tjee... Moet morgen m'n ochtendurine inleveren, dus aan het eind van de dag weet ik het. Was zelf inmiddels alweer helemaal overtuigd van het tegendeel, dus ben erg benieuwd
nou ben blij dat ik het niet alleen heb.. en ben erg benieuwd wat de uitslag bij jullie gaat worden.. tatlim je houd me op de hoogte he. groetjes
Nou Tatlim, ik ben ook erg benieuwd! Als de dok denkt dat je zwanger bent, ben ik toch voor me zelf ook wel erg benieuwd.... succes morgen, zal aan je denken en houdt ons op de hoogte!
De dokter belde me net en zei dat hij niet dacht aan ernstige dingen maar als de klachten verergeren dat ik dan vandaag nog langs moet komen, als het hetzelfde blijft dan kon ik wachten tot morgenvroeg. En dan wil hij me ook nog spreken bij/na de uitslag. Nu zijn mijn moeder dat het misschien ook nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn Nu maak ik me wel een beetje zorgen. Maarja ik kan alleen maar afwachten Ik houd jullie op de hoogte, jullie mij ook hè ?
jeetje.. nou daar gaan we maar niet van uit he.. En kreeftje dan is er weer een beetje hoop voor ons,, maar raar is het wel ik had er nog nooit eerder iets over gehoord. maar ja we wachten af.. groetjes
Ik ben niet zwanger Dus helaas misschien voor jullie ook wat minder hoop. Maarja van de andere kant, elk geval is anders natuurlijk. Ik hoop nog op goed nieuws voor jullie
Hey droppies ik heb nu ook spierpijn in mn linker arm en de hele dag een raar gevoel in mn buik. Spierpijn in benen is minder, maar in liezen nog aanwezig! Ook ben ik erg moe, hoe is het met jou? Soms ook steken in mn borsten en jeukende tepels, beh...! Al bij al, vervelnd....is het wel. Groetjes
heey kreeftje. ja ik weet wat je bedoel ik heb het ook in mijn linkerarm. ik ben op zich niet heel erg moe wel een beetje lam nergens zin in.. en jeuk aan mijn tepels heb ik af en toe.. heb jij het constant.. ik mag vandaag testen maar ik wacht nog even. durf nog niet.. erg he.. verders heb ik nergens last van,, maar dat wil ook niet echt veel zeggen he.. duimen gekruist.. groetjes
heey kreeftje helaas de zijn gekomen. Dus we moeten van de maand maar weer hard gaan klussen.. volgende maand beter/ hoe is het bij jou. groetjes
hi droppies bij mij nog niks, zaterdag heb ik mn nod....dus blijft spannend. Mn boobs doen pijn, zwaar, pufff heb ik echt nog nooit gehad mn spierpijn is weg. soms als ik zit heb ik een gek gevoel in mn buik...lijkt wel stroom, en heb continue zo'n geluksgevoel. Het kan dus nog alle kanten op.....hey, niet bij de pakken neer gaan zitten, kop op, voor jou de volgende ronde weer kans! Liefs Kreeftje
Spannend he Kreeft!? Heb je ook 'last' van een andere smaak? Ik merk dat ik, nu mijn NOD eraan komt (zondag/maandag) ik een rare smaak heb. Heel gek....... Vind het ook reuze eng en spannend of het raak is....!
Hi ik heb niet echt een andere smaak, maar wel trek in andere dingen dan normaal? Dat is wel gek. Ik ga me er niet meer zo mee bezig houden, des te groter is de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn...... ik wacht rustig af..... groetjes...
heey kreeftje.. ooh ben benieuwd hoor, ikhoop het echt voor je je moet me wel op de hoogte houden hoor. ik duim voor je.. en ik ga er van uit dat het bij mij wel goed komt op naar ronde 5.. hihhi groetjes
Pfff...heb nog steeds zoveel klachten. Ga morgen weer terug naar de dok. Misschien ben ik wel niet zwanger dan, maar iets is er niet goed, dat voel ik wel