Spanning alom hier vandaag! Zo spannend, dat ik bijna van de trap af stuiterde met zoonlief erbij! We konden ons beide nog net in bedwang houden pfff...zit nog te shake hier! Hoe dan ook! Vandaag is het de dag dat we gaan horen of het een meiske of een jongetje is! Ik 'hoop' een meisje, maar denk echt weer een jongen! We zijn al gezegend met een jongen dus ik weet hoe het is om mama te zijn van een stoer binkie...vandaar dat ik 'hoop' op een meiske, maar een jongetje is uiteraard van harte welkom...we zijn immers al dolblij dat we weer zwanger mogen zijn na 6 jaar! Vanmiddag gaan we om 14.45 uur bij Dr. Papa koekeloeren....dus tot dan!!!
Thanks lappie! Amezen, ja weet ik eigenlijk niet...maar het gevoel is er heel erg haha... Bij onze eerste zwangerschap toen was het zo dat we totaal geen meiden namen konden verzinnen..bleek dus ook niet nodig te zijn..nu komen we dus echt niet uit de jongensnamen....maar goed dat zegt natuurlijk helemaal niets...maar manlief is er ook heilig van overtuigd dat het weer een jongen is... nou ja nog even geduld hihi
Lang duurt dat hé wachten.... wij horen ook vanmiddag, als alles goed gaat, of het een jongen of meisje is Veel plezier!!
Spannund! Ik dacht een meisje... maar was "opgelucht" dat jongen was... Dus ik dacht meisje uit veiligheid, dan kon ik eraan wennen
Veel plezier met kijken! Wij hoopten ook stiekem op een meid na twee zoontjes, maar ik blijf hier tussen de mannen zitten maar op het moment dat hij het zei maakte me het helemaal niets meer uit en super gelukkig nu dat er weer een stoere jongen zit aan te komen